نتایج مرحله استانی آزمون معارفی مسابقات سراسری قرآن اعلام شد
کد خبر: 4180387
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۵
در چهارمحال‌وبختیاری

نتایج مرحله استانی آزمون معارفی مسابقات سراسری قرآن اعلام شد

نتایج مرحله استانی آزمون‌های معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از سوی مرکز امور قرآنی اعلام شد.

داوطلب آزمون معارفی مسابقات سراسری قرآنبه گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اداره‌ امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان نتایج مرحله استانی آزمون‌ معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و جدول نمرات متسابقان شرکت در این مرحله را به همراه اسامی نفرات راه‌یافته به بخش مقدماتی مرحله کشوری اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه، حد نصاب نفرات راه‌یافته به مرحله مقدماتی سراسری در آزمون‌‌های معارف قرآن کریم در رشته تفسیر شیعی و رشته معارف نهج‌البلاغه ۱۴۰ امتیاز از ۱۵۰ امتیاز و در رشته صحیفه سجادیه برادران ۱۰۰ امتیاز از ۱۵۰ و خواهران ۱۲۰ امتیاز از ۱۵۰ است.

براساس جدول نمرات، «غلامحسین فاتحی» و «بتول اسداللهی» متسابقان رشته معارف نهج‌البلاغه با کسب امتیاز حدنصاب به بخش مقدماتی مرحله کشوری راه یافتند.

در رشته‌های تفسیر قرآن کریم و معارف صحیفه سجادیه اما هیچ متسابقی از استان حائز نمره حدنصاب برای راه‌یابی به مرحله مقدماتی کشوری نشده است.

زمان اجرای مرحله مقدماتی سراسری به صورت مصاحبه مجازی و برخط و براساس زمانبندی اعلام شده به متسابقان، در آذرماه خواهد بود. همچنین منابع آزمون در وبگاه مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی quraniran.ir قابل دریافت است.

یادآور می‌شود، مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در چهارمحال‌وبختیاری در بخش معارفی با حضور ۳۹ شرکت‌کننده در روز ۲۷ مهرماه همزمان با سراسر کشور از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در شهرکرد برگزار شد.

در سال گذشته، غلامحسین فاتحی، متسابق رشته مفاهیم نهج‌البلاغه تنها مقام‌آور چهارمحال‌وبختیاری در بخش‌ معارفی مسابقات سراسری قرآن اوقاف بود که توانست به مقام سوم این رشته نائل شود. 

انتهای پیام
captcha