برخورد قاطعانه دستگاه قضا با تخلفات انتخاباتی در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4180120
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

برخورد قاطعانه دستگاه قضا با تخلفات انتخاباتی در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه قضایی در راستای رسالت ذاتی خود برای پیشگیری و مقابله با جرائم، با مجرمان و متخلفان انتخاباتی قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

محمد رزم، رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، محمد رزم، رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری امروز ۱۴ آبان‌ماه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی استان اظهار کرد: دستگاه قضایی در راستای رسالت ذاتی خود برای پیشگیری و مقابله با جرائم، با مجرمان و متخلفان انتخاباتی قاطعانه و بدون اغماض برخورد می کند. 

وی با بیان اینکه ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم و تخلفات انتخاباتی استان در راستای بند 2 اصل ۱۵۶ قانون اساسی و مصوبات شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شده است، تصریح کرد: این ستاد بنا بر اهداف و سیاست‌های دستگاه قضا به تکالیف قانونی خود برای برگزاری انتخابات امن و سالم عمل کرده و بستر لازم را برای حضور پرشکوه مردم در انتخابات فراهم می‌آورد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری که انتخابات را موجب تقویت امنیت و منافع ملی دانسته‌اند، تأکید کرد: انتخابات موجب اقتدار نظام و تأمین منافع ملی کشور است و تجلی بخش این امر مهم مشارکت حداکثری مردم است. 

رزم بیان کرد: همه ما موظفیم با امانت‌داری، رعایت اصل بی‌طرفی و زمینه‌سازی رقابت سالم در انتخابات، فرامین مقام معظم رهبری را برای این امر مهم و سرنوشت ساز محقق سازیم.

یادآور می‌شود، در این جلسه با دستور رئیس کل دادگستری استان مقرر شد کمیته‌های نظارت بر مدیران، اخبار و اطلاعات انتخاباتی، رصد فضای مجازی و نصیحت و ارشاد به منظور گسترش حوزه نظارتی ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی استان تشکیل شود.

انتهای پیام
captcha