گام بلند دولت برای تحقق عدالت فرهنگی
کد خبر: 4179562
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
وزیر ارشاد بیان کرد:

گام بلند دولت برای تحقق عدالت فرهنگی

اسماعیلی با بیان اینکه شعار دولت سیزدهم، عدالت فرهنگی است، گفت: گام‌های مهمی در این حوزه برداشته شده است و خراسان جنوبی نیز به برکت انقلاب و حضور مردمانی غیور و کاردان مسیر رشد و پیشرفت خود را در این زمینه با سرعت طی می‌کند.

وزیر ارشاد در جمع خبرنگارانبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز، ۱۲ آبان در بدو ورود به خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی وقت بود که باید خدمت مردم شریف این استان می‌رسیدم که امروز این توفیق حاصل شد. امیدواریم بتوانیم برخی از طرح‌های مهم فرهنگی و هنری را از نزدیک بازدید کنیم و در جمع مردم بیرجند طی راهپیمایی ۱۳ آبان حضور داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:


وی با اشاره به طرح‌های نیمه‌تمام فرهنگی در کشور گفت: در آغاز به کارمان در حوزه فرهنگ و هنر بیش از ۵۰۰ طرح نیمه تمام که بخشی از این طرح‌ها بیش از دو دهه قدمت داشتند را با همتی که در دولت بود در چرخه کار قرار داده و فعال کردیم.

اسماعیلی در ادامه افزود: مجموعه‌های فرهنگی خوبی در کشور افتتاح شده است و عزم دولت سیزدهم این است که سایر طرح‌ها که دارای پیشرفت بیش از ۵۰ درصد هستند به بهره‌برداری برسند. اکنون بخش مهمی از طرح‌ها در حوزه فرهنگ و هنر به اتمام رسیده است و در خراسان جنوبی نیز قدم‌های مهمی در حوزه فرهنگ و هنر برداشته شده است و امیدواریم بتوانیم طی این سفر در جهت حوزه فرهنگ و هنر به جمع‌بندی مطلوبی برسیم.

وزیر ارشاد با بیان اینکه شعار دولت سیزدهم، عدالت فرهنگی است، افزود: گام‌های مهمی در این حوزه برداشته شده است و خراسان جنوبی نیز به برکت انقلاب اسلامی و حضور مردمانی غیور و مومن و کاردان مسیر رشد و پیشرفت خود را با سرعت طی می‌کند.

اسماعیلی در پایان بیان کرد: در خراسان جنوبی مفاخر بزرگی وجود دارد و اگر کمی تسهیل بیشتری اتفاق بیافتد قطعاً شاهد ارتقای جدی در فعالیت‌های فرهنگی و هنری و رسانه‌ای خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha