رزمایش توزیع ۵۸۰ سری جهیزیه در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4178827
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

رزمایش توزیع ۵۸۰ سری جهیزیه در کرمان برگزار شد

رزمایش توزیع ۵۸۰ سری جهیزیه به ارزش هر سری ۳۵ میلیون تومان از سوی کمیته امداد استان کرمان و با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد.

ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد کرمانبه گزارش خبرنگار ایکنا از کرمان، ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ظهر امروز، هشتم آبان‌ماه در رزمایش توزیع جهیزیه که با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه انجام شد، گفت: در این رزمایش ۵۸۰ سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی به ارزش هر سری ۳۵ میلیون تومان بین زوج‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وی افزود: سال گذشته ۴ هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه و از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۵۵۳ سری جهیزیه از سوی کمیته امداد استان کرمان به زوج‌های نیازمند تحت حمایت اهدا شد. همچنین در خصوص توزیع لوازم ضروری منزل نیز سال گذشته ۶ هزار و ۲۰۰ سری و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز دو هزار و ۶۰۰ سری لوازم ضروری منزل بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان توزیع شده است.

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هم در این مراسم با بیان اینکه در هفته بسیج ‌و مقاومت نیز توزیع جهیزیه انجام می‌شود، گفت: ساخت مسکن برای محرومین از دیگر عرصه‌های مشترک همکاری با کمیته امداد است و ساخت ۸۴۰ مسکن از سال گذشته آغاز شده که تاکنون ۱۱۰ باب به بهره‌برداری رسیده است‌.

سردار نظری با اشاره آبرسانی به ۵۲۰ روستا و برخورداری ۲۰۰ هزار نفر از آب شُرب سالم و همچنین اقدامات گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف و در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، اظهار کرد: این قرارگاه آبرسانی به ۶۶۹ روستا را در دستور کار دارد که امیدواریم تا پایان سال جاری به ۴۰۳ روستا آبرسانی شود.

انتهای پیام
captcha