مدرسه ۱۲ کلاسه طاهره حبیب‌پور در حاشیه زاهدان افتتاح شد
کد خبر: 4178383
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

مدرسه ۱۲ کلاسه طاهره حبیب‌پور در حاشیه زاهدان افتتاح شد

مدرسه ۱۲ کلاسه طاهره حبیب‌پور صبح امروز با حضور استاندار سیستان‌وبلوچستان، خیرین مدرسه‌ساز، مدیرکل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان در حاشیه شهر زاهدان افتتاح شد.

افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسهبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، صبح امروز، 6 آبان‌ماه، میثم لک‌زایی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان‌وبلوچستان در آئین افتتاح مدرسه 12 کلاسه طاهره حبیب‌پور در حاشیه شهر زاهدان، گفت: دولت سیزدهم به فضاهای آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته و کم برخوردار توجه ویژه داشته است و ردیف طرح محرومیت‌زدایی و اختصاص اعتبارات آن و کسب رتبه اول سیستان‌وبلوچستان در تحویل کلاس درس در کشور، نشان‌گر این توجه است.

وی با بیان اینکه این مدرسه نیز از همین ردیف اعتباری و در مدت زمان کوتاهی احداث و تکمیل شده است، افزود: تلاش ما در مجموعه نوسازی مدارس این است تا دهه‌فجر سال‌ جاری بخش اعظمی از پروژه‌های ایجاد شده از محل طرح محرومیت‌زدایی را تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: تعداد کلاس‌های درس که از این محل احداث می‌شود، ۴۵۰ کلاس درس خواهد بود و مدرسه شهید مولوی حسین‌بر زاهدان نیز در کمتر از یک ماه‌ دیگر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

لک‌زایی با اشاره به مشارکت خانواده خیرگرانقدر ختائی ضمن قدردانی از تمامی خیران مدرسه‌ساز که دغدغه احداث فضای آموزشی در استان سیستان‌وبلوچستان را دارند، اظهار کرد: زیربنای فضای آموزشی ۱۲ کلاسه طاهره حبیب‌پور که امروز در حاشیه شهر زاهدان افتتاح شد، یک هزار و ۸۵۳ مترمربع است و اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز آن، هزینه شده است.
انتهای پیام
captcha