اجرای «پویش لبخند ایران» در البرز
کد خبر: 4178221
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

اجرای «پویش لبخند ایران» در البرز

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی البرز از اجرای پویش لبخند ایران در این استان خبر داد و گفت: این پویش توسط دانشجویان با هدف محرومیت‌زدایی مناطق حاشیه شهرها برگزار می‌شود.

«پویش لبخند ایران»

جعفر فلاح‌نژاد، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی البرز در گفت‌وگو با ایکنا، از اجرای پویش لبخند ایران در این استان خبر داد و گفت: این پویش توسط دانشجویان با هدف محرومیت‌زدایی مناطق حاشیه شهرها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح سعی داریم حس نوع‌دوستی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی را جایگزین گرایش‌های سطحی موجود بین دانشجویان کنیم، گفت: این پویش از ۱۵ مهرماه آغاز در استان آغاز شده است و تا 16 آذر روز دانشجو ادامه دارد.

این مسئول مهم‌ترین هدف اجرای این طرح را افزایش هم‌افزایی گروه‌های جهادی با جامعه مخاطب دانشگاهی، کمک به احیا و فراگیری شعار خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت و استمرار فعالیت بدنه تشکل دانشجویی در محله‌های حاشیه‌نشین دانست و افزود: این پویش با محوریت فعالیت در عرصه آموزشی تربیتی، فرهنگی، فنی عمرانی و بهداشت و درمان، کتابخوانی و ورزش شکل گرفته است.

فلاح‌نژاد بیان کرد: با اجرای این پویش 12 اردوی جهادی با حضور 250 دانشجو در قالب‌های تخصصی در مناطق محروم فعالیت دارند که البته فاز عملیاتی آن از ابتدای آبان آغاز شده است و قبل از آن پویش با برپایی غرفه‌های دانشجویی در دانشگاه‌های استان شکل گرفته بود.

انتهای پیام
captcha