تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر پرونده شهید نظری مطالبه مردم ملایر است
کد خبر: 4178023
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹

تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر پرونده شهید نظری مطالبه مردم ملایر است

فرماندار ملایر گفت: تعیین تکلیف نهایی هر چه سریع‌تر پرونده شهید علی نظری مطالبه مردمی ملایر است.

فرماندار ملایربه گزارش ایکنا از همدان، سلمان اسماعیلی، فرماندار ملایر، امروز چهارم آبان‌ماه در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید علی نظری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 8 هزار شهید والامقام استان همدان و یک هزار و 100 شهید گرانقدر شهرستان ملایر اظهار کرد: کارنامه مردم ملایر در سال 1401 آنقدر روشن و پر افتخار است که باید گفت درود و رحمت خدا بر این مردم باد.

وی با بیان اینکه ما از همان ساعت اولیه بعد از شهادت شهید علی نظری نگران بودیم کسانی با انگیزه‌هایی شروع به روایت سازی و روایت‌های جعلی و غیر واقعی کنند، افزود: این برآورد و پیش بینی درست از آب درآمد و برخی در این شهر حرف‌ها و زخم‌زبان‌هایی زده شد که دل خانواده شهید را به دردآورد. لحظه و شهادت شهیدعلی نظری کاملا و  صد درصد مرتبط با صحنه اغتشاشات و با رعایت کامل سلسله مراتب شکل گرفت.

فرماندار ملایر با بیان اینکه یکی از سخت‌ترین روزهای تقویم امنیتی ملایر در طول 45 سال انقلاب روز شهادت علی نظری بود، گفت: سه بار شورای تأمین در آن روز شکل گرفت با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی نیروهای ما، خبر رسید که افرادی مسلح در قالب چند خودرو در مناطقی از شهر جولان می‌دهند، همین امر باعث شد تا سریع با رعایت سلسله مراتب و دستور فرمانده انتظامی شهرستان تیم عملیاتی به آن مناطق اعزام شود. اتفاقات تلخ در شهرهای دیگر کشور مانند اصفهان، تهران، ایذه و... رقم می‌خورد و حتی در صحن شاه چراغ که کسی تصورش را نمی‌کرد چنین اتفاقاتی می‌ افتد.

اسماعیلی با بیان اینکه با رعایت سلسله مراتب جا دارد از اقدامات قاطعانه، شجاعانه قوه قضاییه تشکر کنیم که کام مردم ملایر را در پیگیری و رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده این شهید شیرین کردند، گفت: ما مردم ملایر و نیروهای مدافع امنیت این مطالبه جدی را مطرح می‌کنیم تعیین تکلیف پرونده شهید ما دچار اطاله شده است. هر چند در شهرستان و استان، به سرعت و قانونی اقدام شد و همکاران ما در دادستانی و دادگستری شهرستان و استان دقیق کار را انجام دادند اما مردم مطالبه دارند باید این پرونده به سرعت تعیین تکلیف شود.

فرماندار ملایر یادآور شد: هر چند در شهرستان و استان، به سرعت و قانونی اقدام شد و همکاران ما در دادستانی و دادگستری شهرستان و استان دقیق کار را انجام دادند اما مردم مطالبه دارند باید این پرونده به سرعت تعیین تکلیف شود. 

یادآور می‌شود؛ اهدای «مدال سرو کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان»، اهدای مدال‌های قهرمانی جمعی از ورزشکاران شهرستان ملایر، اهدای لوح تقدیر و هدایایی از طرف امور جوانان اداره ورزش و جوانان ملایر به خانواده‌ معظم شهید علی نظری، مداحی اهل بیت(ع)، شعر خوانی شاعره بسیجی ملایر از زبان دختر خردسال شهید امنیت نظری و امضای طومار برای تعیین تکلیف پرونده شهید نظری و... از برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha