لزوم بهره‌مندی از ظرفیت بانوان در راهبری فعالیت قرآنی
کد خبر: 4177511
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت بانوان در راهبری فعالیت قرآنی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان بر بهره‌مندی از ظرفیت بانوان نخبه در راهبری فعالیت قرآنی تأکید کرد و گفت: مزیت بانوان قرآنی صرفاً در بحث اندیشه‌ورزی نیست، لذا باید این ظرفیت عظیم، فعال و مردمی در راستای شبکه‌سازی، مطالبه‌گری و پیگیری نیز استفاده کرد.

حجت الاسلام محمد زاده رئیس تبلیغات اسلامی گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، پانزدهمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآن با حضور حجت‌الاسلام محمدجواد محمدزاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان و جمعی از بانوان اندیشه‌ورز قرآنی امروز، 2 آبان ماه در اداره تبلیغات اسلامی گرگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدزاده، رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی گرگان در این جلسه گفت: مهم این است که بانوان در همه عرصه‌ها در هیئت‌ها، محافل و جلسات خانگی نقش‌آفرینی‌های خوبی داشته‌اند و امید است با استقبال گسترده بانوان در رشته‌ها و محورهای مختلف، حرکت رو به جلو و تأثیرگذاری‌های خوبی در عرصه فرهنگ دینی شاهد باشیم.

رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی گرگان تصریح کرد: مزیت بانوان قرآنی صرفاً در بحث اندیشه‌ورزی نیست و از این ظرفیت عظیم، فعال و مردمی باید در راستای شبکه‌سازی، مطالبه‌گری و پیگیری نیز استفاده کرد.

حجت‌الاسلام محمدزاده افزود: با توجه به آن که نشست‌های هیئت اندیشه قرآنی به صورت ماهانه در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان برگزار می‌شود، لذا باید علاوه بر افزایش کیفیت عملکرد به آسیب‌شناسی بپردازیم تا بتوانیم با خرد جمعی به برنامه‌های مشترک تأثیرگذار در جامعه را برنامه‌ریزی کنیم.

وی با مفید دانستن این جلسات، گفت: با برنامه‌ریزی‌های مدون و به روزرسانی شده و تلاش برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی، با بهره‌گیری از هیئات اندیشه‌ورز قرآنی می‌توانیم ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی را از بستر خانواده شروع کنیم.

رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی گرگان از یک برنامه مشترک جامعه قرآنی خبرداد و گفت: طی مصوبات این جلسه در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، همه قرآنیان در یک اجتماع بزرگ و با شکوه به نام «من یک مادرم» در روز جمعه، 5 آبان ماه در مصلای وحدت گرگان گرد هم می‌آیند.

 

انتهای پیام
captcha