ارتش دژ مستحکم کشور است
کد خبر: 4177327
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

ارتش دژ مستحکم کشور است

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلفی از جمله عرصه فناوری به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ارتش الهی و دژ مستحکم کشور است.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز یکم آبان در دیدار با امیر طاهری فرمانده ارتش منطقه غرب و امیر عینی فرمانده هوانیروز و جمعی از امیران و فرماندهان ارتش، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ارتش الهی و دژ مستحکم کشور است.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن با اساس اسلام مخالف است، افزود: ایران پرچمدار اسلام در دنیا است و امروز دشمن با تمام توان به جنگ ما آمده، اما به حمدالله با اقتدار نیرو‌های نظامی، دشمن جرأت کوچک‌ترین تعرضی به خاک مقدس ایران اسلامی را ندارد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره پیشرفت‌های ارتش جمهوری اسلامی، تصریح کرد: ارتش در زمینه‌های مختلفی از جمله عرصه فناوری و دست‌یابی به تجهیزات مدرن و تعمیرات ادوات نظامی به پیشرفت‌های بسیار بزرگی دست یافته است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان وجه تمایز ارتش مقدس جمهوری اسلامی با سایر ارتش‌های جهان را در عقیده و دیانت و انگیزه الهی دانست و گفت: انگیزه الهی سرمایه بزرگی است که با هیچ سلاحی در دنیا قابل مقایسه نیست.

انتهای پیام
captcha