پرسنل مدیریت شهری خود را وقف آسایش زائران کردند
کد خبر: 4177306
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

پرسنل مدیریت شهری خود را وقف آسایش زائران کردند

قائم مقام ستاد دهه پایانی ماه صفر گفت: تمامی پرسنل مدیریت شهری در همه سطوح برای ایجاد آسایش در زمان زیارت زائران از تمام توان خود استفاده کردند‌‌.

حسین باغگلی قائم مقام ستاد دهه پایانی ماه صفربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین باغگلی، قائم مقام ستاد دهه پایانی ماه صفر، در مراسم آیین شکرانه خدمت ستاد اربعین و دهه پایانی صفر شهرداری مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: جمع‌بندی ما در عملکرد امسال همکاران این را نشان داد که همه افراد حاضر در این مسیر با موفقیت ماموریت‌های واگذار شده را به بهترین شکل انجام دادند.

قائم مقام ستاد دهه پایانی ماه صفر شهرداری مشهد با بیان اینکه در جریان محرم و صفر شهرداری اقدامات متعددی در بخش‌های مختلف انجام داد، تصریح کرد: از زحمات تمامی افرادی که در میدان حضور داشتند و با زحمات مطلوب توانستند شرایط بسیار خوبی را برای زائران به وجود بیاورند، بسیار تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در مشهد هرجایی که حضور پیدا می‌کردیم مشاهده می‌شد که همکاران مدیریت شهری خدمت به زائران را با شوق و افتخار انجام می‌دهند.

باغگلی در ادامه با محکومیت رفتارهای وحشیانه اسرائیلی‌ها در مقابله با فلسطینی‌ها و ساکنین نوار غزه، گفت: کسانی که از رویکرد صهیون خبر دارند، می‌دانند که با یک نگاه افراطی یهودیان اعتقاد دارند که تنها قومی که لیاقت زندگی در دنیا دارند صهیونیست‌ها است و امید است به‌زودی شاهد نابودی اسرائیل و از بین رفتن این نگاه افراطی صهیونیست‌ها باشیم.

پشتیبانی از خدمتگزاران به زائران وظیفه است

در ادامه همچنین، حجت‌الاسلام حسن منصوریان، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: مهمان‌‎‌نوازی و میزبانی شایسته از زائران امام رضا(ع) مهم‎ترین دستاورد دهه آخر صفر برای مشهدی‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری پشتیبانی از هیئات مذهبی و تشکل‌های مردمی در میزبانی از زائران و در پیک‌های زیارتی را وظیفه و تکلیف خود می‌داند، افزود: سند آشکار این اخلاص در عمل را به‌موازات حمایت‌های کلان، می‌توان در کنش‎گری میدانی خادمان شهر مشهد دید که هم در کار و مسئولیت خود در ساعات مداوم کاری و هم به‌صورت شخصی و غیرانتفاعی در ساعات غیرکاری، مجاهد صدیق عرصه میزبانی و پذیرایی بودند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در فرآیند تصمیم‌گیری و تصمیم‌‌سازی قرارگاه خدمات جامع سفر از همکاری فراگیر همه سازمان‌های دولتی، دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردمی استفاده شد و از آستان قدس رضوی گرفته تا موکب‌‎داران مردمی، همکاران صادق مدیریت شهری در استقبال و میزبانی از زائران بودند.

انتهای پیام
captcha