آموزش ۲۵۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی مشکات کرج
کد خبر: 4177079
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

آموزش ۲۵۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی مشکات کرج

مدیر مؤسسه قرآنی مشکات کرج با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این مرکز حضور دارند، گفت: روخوانی، روان‌خوانی، تندخوانی، ترجمه و مفاهیم از دور‌ه‌هایی است که به قرآن‌آموزان ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام مجتبی محمدی، مدیر موسسه قرآنی مشکات

حجت‌الاسلام مجتبی محمدی، مدیر مؤسسه قرآنی مشکات کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۵۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این مرکز حضور دارند، گفت: روخوانی، روان‌خوانی، تندخوانی، ترجمه و مفاهیم از دوره‌هایی است که به قرآن‌آموزان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این کلاس‌ها با حضور اساتید بین‌المللی و کشوری همچون اساتید آقایان محمدرضا پورزرگری و امیر آقایی و خانم‌ها نجمه شبانی قهرودی، رضوان جلال‌ی‌فر و مریم فتحی‌زاده برگزار می‌شود، افزود: این کلاس‌ها در مؤسسه قرآنی مشکات واقع در کرج، مهرشهر، بلوار ارم، خیابان میلاد 4 تشکیل می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در کلاس‌های ترم پاییز این مؤسسه از ساعت 10 تا 18 می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

این مسئول در ادامه بر ضرورت فراگیری قرآن تأکید کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین واجبات دین مبین اسلام كه از اهمیت ویژه‌‌ای برخوردار است، فراگیری قرآن است كه درک و فهم درست نسبت به مسائل آن و عمل بر طبق آن تضمین‌كننده سعادت انسان است.

مدیر مؤسسه قرآنی مشکلات کرج توضیح داد: كسی كه اسلام را به‌عنوان دین خود برمی‌گزیند باید برنامه‌‌های قرآن را به‌طور كامل در همه قلمروهای زندگی خود بپذیرد و رفتار و عملكرد خویش را مطابق با احكام قرآن تنظیم کند، انجام چنین تكلیفی می‌‌طلبد فرد مسلمان نسبت به مقدار مورد نیازش از احكام قرآن كه به آن احتیاج دارد و برایش پیش می‌آید، شناخت پیدا كند تا بتواند آن را در زندگی خود اجرا کند که شرکت در کلاس‌های قرآنی یکی از راه‌های تحقق این مهم است.

انتهای پیام
captcha