ارسال بیش از ۹۰ اثر به نخستین سوگواره «راوی رزم» در تفت
کد خبر: 4176947
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

ارسال بیش از ۹۰ اثر به نخستین سوگواره «راوی رزم» در تفت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: از بین ۹۷ اثر رسیده به دبیرخانه سوگواره «راوی رزم»، ۶۱ اثر به بخش مسابقه نهایی سوگواره راه پیدا کردند.

پوستر نخستین سوگواره شبیه خوانی راوی رزم تفتبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی دبیرخانه نخستین سوگواره استعدادیابی شبیه‌خوانی نوجوانان و جوانان استان یزد، احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: از بین 97 اثر رسیده به دبیرخانه سوگواره راوی رزم، 61 اثر به بخش مسابقه نهایی سوگواره راه پیدا کردند که از این تعداد 30 اثر در بخش نوجوانان و 31 اثر هم در بخش جوانان به رقابت خواهند پرداخت.

دبیر سوگواره راوی رزم استان یزد افزود: هیئت بازبینی و انتخاب سوگواره متشکل از سیدجواد نقیب، مهدی بیکی و حمیدرضا راستی زیر نظر محمد رسول شجاعی دبیر تخصصی این سوگواره، کار بازبینی و انتخاب آثار ارسالی به دبیرخانه سوگواره را بر عهده داشتند که پس از بررسی‌های به عمل آمده، 61 اثر را شایسته حضور در بخش مسابقه حضوری دانستند.

عابدی اظهار کرد: نخستین سوگواره شبیه‌خوانی استانی راوی رزم با هدف شناسایی و استعدادیابی نوجوانان و جوانان در هنر آیینی مذهبی شبیه‌خوانی و زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و حماسه قیام حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش در حسینه بیت‌العباس محله گرمسیر شهرستان تفت برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود زمان برگزاری بخش مسابقه حضوری سوگواره راوی رزم متعاقباً از طرف دبیرخانه سوگواره اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha