کانون‌ مساجد در تربیت نیروی جوان انقلابی پیشقدم باشد
کد خبر: 4175969
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

کانون‌ مساجد در تربیت نیروی جوان انقلابی پیشقدم باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد پیشقدم در تربیت نیروهای جوان انقلابی و در تراز جمهوری اسلامی هستند و امروز این کانون باید مورد توجه بسیاری قرار گیرد.

براتی مدیرکل ارشاد قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، حسین براتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، ظهر سه‌شنبه ۲۵ مهر در مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین، گفت: امروز به لطف خدا و به برکت خون شهید سردار سلیمانی جبهه مقاومت ۲۵ کیلومتر وارد خاک رژیم غاصب اسرائیل شده که با این کار اشراف امنیتی و اطلاعاتی صهیونیسم را نیز در هم شکسته است.

وی در ادامه اظهار کرد: فعالان در حوزه مسجد افسران جنگ نرم هستند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را مکانی اثرگذار و پر خیر و برکت می‌داند و از همین باب باید همواره شاهد اقدامات مؤثر در این حوزه باشیم.

این مسئول بیان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد پیشقدم در تربیت نیروهای جوان انقلابی و در تراز جمهوری اسلامی هستند و امروز این کانون باید مورد توجه بسیاری قرار گیرد. البته تاکنون نیز اقدامات بسیار خوبی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قزوین صورت گرفته است و انتظار می‌رود هر روز بهتر از دیروز انجام وظیفه صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در مدیریت جدید این ستاد نیز یکی از پرورش یافتگان حوزه مسجد امروز برای تصدی مدیریت جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین انتخاب شده است.

براتی در پایان گفت: امروزه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با انواع بارش فکری در حوزه رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی روبه‌رو هستند که امیدواریم با توکل به خدا و تلاش مضاعف همواره شاهد اقدامات خوب از این کانون‌ها باشیم.

انتهای پیام
captcha