آزمون معارفی مسابقات سراسری قرآن چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 4175845
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
۲۷ مهرماه

آزمون معارفی مسابقات سراسری قرآن چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور، مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در چهارمحال‌وبختیاری در بخش معارفی با حضور 39 شرکت‌کننده 27 مهرماه در مدرسه سیدجمال‌الدین اسدآبادی شهرکرد برگزار می‌شود.

آزمون معارفی مسابقات سراسری قرآن اوقاف

محسن مولوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به اینکه مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در چهارمحال‌وبختیاری در بخش معارفی 27 مهرماه به‌صورت همزمان با سراسر کشور از ساعت 10 تا 11 برگزار می‌شود، اظهار کرد: 39 متسابق آقا و بانو برگزیده در مرحله شهرستانی در این آزمون که به‌صورت آزمون کتبی برگزار می‌شود، حضور دارند.

وی با ذکر اینکه منابع مرحله استانی در سامانه ثبت‌نام قابل دریافت است، ادامه داد: این آزمون در رشته‌های تفسیر، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود و متسابقان در صورت کسب نمره حدنصاب به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مولوی بیان کرد: این آزمون در روز پنجشنبه، 27 مهرماه از ساعت 10 در مدرسه سیدجمال‌الدین اسدآبادی شهرکرد واقع در انتهای خیابان مولوی غربی، روبروی جامعة‌القرآن برگزار خواهد شد که امروز جزئیات و اطلاع‌رسانی دقیق در این خصوص به تمامی متسابقان از طریق پیام کوتاه ارسال شد.

یادآور می‌شود، سال گذشته و در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارفی، پنج نماینده از مجموع ۲۳ برگزیده آقا و بانو در چهارمحال‌وبختیاری در میان معرفی‌شدگان اولیه مرحله مقدماتی رشته‌های معارفی قرار داشتند و «غلامحسین فاتحی» تنها نماینده استان بود که با کسب رتبه سوم کشور در رشته نهج‌البلاغه، در جمع برگزیدگان کشور قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha