دستاوردهای حوزه‌ دفاعی مرهون اخلاص نیروهای مسلح است
کد خبر: 4175735
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲

دستاوردهای حوزه‌ دفاعی مرهون اخلاص نیروهای مسلح است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: دستاوردها و افتخارات ارزشمند حاصل شده در حوزه‌ دفاعی مرهون روحیه‌ ایمان، معنویت و اخلاص مجموعه‌ نیرو‌های فعال در حوزه نظامی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح است.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز، 24 مهرماه در دیدار با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به نقش‌ مهم نیروهای مسلح در افزایش اقتدار کشور اظهار کرد: روز به روز شاهد نقش‌آفرینی جوانان خوب، مؤمن، کارآمد و دلسوخته نظام در این محور هستیم که از حیث معنویت اصلا قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی با بیان اینکه روحیه معنویت روز به روز در بین نیروهای مسلح در حال تقویت و قوی شدن است، افزود: دستاوردها و افتخارات ارزشمند حاصل شده در حوزه‌ دفاعی مرهون روحیه‌ ایمان، معنویت و اخلاص مجموعه‌ نیرو‌های فعال در حوزه نظامی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح است لذا باید فرهنگ جهاد و از خودگذشتگی بزرگان و فرماندهان به جوانان امروز انتقال داده شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به جدی گرفتن سربازان گفت: سربازان به ‌مدت دو سال در اختیار نیروهای مسلح هستند و خدمت سربازی را سپری می‌کنند و باید کاری شود تا بعد از دو سال احساس کنند که از یک دانشگاه معنوی و معرفتی خارج شده‌اند.

امام جمعه رشت با یادآوری بازدید خود از نمایشگاه موشک‌های هوافضای سپاه تصریح کرد: روزی ارتش سرخ شوروی دارای جایگاه خاصی در جهان بود اما امروز رؤسای جمهور دیگر کشورها مقابل رهبرمان زانو می‌زنند که نشان‌دهنده اقتدار است.

وی با بیان اینکه بعضی‌ افراد فقط دست روی نقاط سیاه می‌گذارند و نکات مثبت و دستاوردهای عظیم را نمی‌بینند، گفت: قبل از انقلاب کوچه‌های‌مان باتلاق بود اما امروز آبادانی و امکانات آب و برق و... حتی به دورترین نقطه شهر و روستاهای‌مان رسیده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید در نیروهای مسلح و ضرورت انتقال پیام این دستاوردها به جوانان، بیان کرد: از تلاش‌ها و زحمات همه روحانیون عقیدتی سیاسی و نظامیان و افسران در نیروهای مسلح تشکر می‌کنم. باید به خانواده‌های نیروهای مسلح و جوانان‌شان بیشتر توجه شود و سرکشی از آن‌ها در دستورکار باشد.

انتهای پیام
captcha