ظرفیت‌های علمی و فرهنگی کردستان اطلاع‌رسانی شود
کد خبر: 4175695
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
حجت‌الاسلام پورذهبی:

ظرفیت‌های علمی و فرهنگی کردستان اطلاع‌رسانی شود

نمایندە ولی‌فقیە در کردستان گفت: در کنار مسائل اجتماعی استان کردستان مسائل علمی و فرهنگی فاخر همچون نمایشگاه پربار امروز جهاددانشگاهی باید به شکل شایسته‌ای اطلاع‌رسانی شود.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نمایندە ولی فقیە در کردستان امروز، ۲٤ مهر در مراسم افتتاحیە نمایشگاە دستاوردهای فناورانە جهاددانشگاهی گفت: خوشبختانە ظرفیت‌های بسیار خوبی در این نمایشگاە مشاهدە شد که جای تقدیر و تجلیل از این جوانان توانمند دارد.

وی افزود: نیروی خلاق و جوان، خلاقیت، عرق وطنی و میهن‌دوستی و تلاش برای ارتقای مسائل علمی در کشور از جملە ظرفیت‌های قابل مشاهدە در این نمایشگاە است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه خوشبختانە توانمندی و استعداد جوانان در کنار نهاد انقلابی سبب اشتغالزایی برای جوانان شده است، بیان کرد: توصیه می‌کنیم این کارها در سطح جامعه بیشتر توسعه پیدا کند و  بیشتر پشتیبانی شود.

وی در ادامه گفت: در کنار مسائل اجتماعی استان کردستان مسائل علمی و فرهنگی فاخر همچون نمایشگاه پربار امروز جهاددانشگاهی می‌بایست به نحوه شایسته‌ای اطلاع‌رسانی شود تا میل و رغبت بیشتری بین جوانان کشور و استان ایجاد شود.

یادآور می‌شود؛ نمایشگاه دستاوردهای فناورانه با هدف ارائه دستاوردهای پژوهشی، نوآوری‌ها و توانمندی‌های فناورانه، شرکت‌های خلاق و فناور و صنایع دانش بنیان زیر مجموعه این نهاد با حضور مسئولان استانی ۲۴ مهر ماه به مدت سه روز در سنندج برپا است.

انتهای پیام
captcha