رسانه‌ها در مشارکت حداکثری مردم برای حضور در انتخابات نقش مؤثری دارند
کد خبر: 4175685
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
امام جمعه نظرآباد:

رسانه‌ها در مشارکت حداکثری مردم برای حضور در انتخابات نقش مؤثری دارند

حجت‌الاسلام قادر محمدی ترغیب و تشویق مردم در راستای حضور حداکثری در انتخابات آتی را از مهم‌ترین وظایف جامعه رسانه دانست.

حجت‌الاسلام قادر محمدی، امام جمعه نظرآباد

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام قادر محمدی، امام جمعه نظرآباد، دوشنبه، 24 مهرماه در دیدار اعضای بسیج رسانه این شهرستان که در دفتر امام جمعه نظرآباد برگزار شد، با اشاره به اینکه انتخابات از اهمیت بالایی در نظام اسلامی برخوردار است و در شرایط حساس فعلی، انتخابات امسال اهمیت دوچندان دارد، اظهار کرد: نقطه کانونی جنگ ترکیبی، جنگ شناختی است و دشمن در این جنگ از هستی‌شناسی استفاده کرده است، یعنی مبادی فکری نسل جوان را نشانه گرفته و به دنبال آن است که حقایق را جابه‌جا و تحریف کند.

وی امیدآفرینی را یکی از ضروریات در جامعه دانست و افزود: باید رسانه‌ها در زمینه شاخص‌ها و دستاوردهای جامعه امیدآفرینی کنند تا شهبات و شایعه‌هایی که دشمن به آنها دامن می‌زند خنثی شود.

این مسئول با بیان اینکه در جهاد تبیین انعکاس اقدامات دولت بسیار امری ضروری است که کار رسانه‌ای حرفه‌ای را می‌طلبد، گفت: رسانه‌ها در مشارکت مردم برای حضور در انتخابات نقش بسیار پررنگی دارند که نباید از آن غافل شوند.

محمدی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها به‌عنوان دیده‌بان این کشور نقش‌آفرینی می‌کنند و زبان گویای مردم هستند، افزود: با توجه به وظیفه و تکلیفی که رهبر معظم انقلاب بر کلیه آحاد مردم مشخص کرده‌اند، افزایش ایمان و امید در مردم را یکی از وظایف اصلی جامعه خبری و رسانه‌ای دانستند.

امام جمعه نظرآباد ترغیب و تشویق مردم در راستای حضور حداکثری در انتخابات آتی را از دیگر وظایف جامعه رسانه‌ای دانست و گفت: کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان باید با برنامه‌ریزی برای برگزاری پویش‌ها و جشنواره‌ها همچون رأی‌ اولی‌ها، فعالان فضای مجازی، رسانه و انتخابات به افزایش مشارکت مردم کمک کند.

انتهای پیام
captcha