برگزاری آزمون معارفی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در کردستان
کد خبر: 4175175
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

برگزاری آزمون معارفی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در کردستان

رئیس اداره امور قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری مرحله استانی آزمون معارفی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه در پنجشنبه، 27 مهرماه در سنندج خبر داد.

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: مرحله استانی آزمون معارفی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه پنجشنبه، 27 مهرماه در سنندج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رقابت 151 نفر از فعالان قرآنی استان در مرحله شهرستانی بخش معارفی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن افزود: از این تعداد 23 نفر به مرحله استانی این دوره از رقابت‌های قرآنی راه یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه از این تعداد هشت نفر اهل تشیع و 15 نفر اهل تسنن بوده‌اند، بیان کرد: از تعداد برگزیدگان مرحله استانی 12 نفر در بخش آقایان و 13 نفر در بخش بانوان به مرحله استانی راه یافتند.

وی ادامه داد: هفت نفر آقا و 8 نفر بانو در رشته معارف قرآن اهل تسنن و پنج نفر آقا و سه نفر بانو در رشته معارف قرآن اهل سنت به مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف با هم به رقابت خواهند پرداخت.

همتی در پایان  اظهارکرد: برگزیدگان مرحله استانی رشته‌های معارفی علوم قرآنی به مرحله کشوری این دوره از رقابت‌های قرآنی راه خواهند یافت که امیدواریم در این مرحله همچون سال‌های گذشته شاهد حضور قرآنیان استان بین برگزیدگان کشوری باشیم.

انتهای پیام
captcha