طرح «لبخند احسان» در مهریز اجرا شد
کد خبر: 4175132
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

طرح «لبخند احسان» در مهریز اجرا شد

فرمانده قرارگاه مرکزی شهید ابراهیم هادی استان یزد با اشاره به اجرای طرح «لبخند احسان»، از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به 140 نفر از مردم روستای احمدآباد شهرستان مهریز خبر داد.

طرح «لبخند احسان»به گزارش ایکنا از یزد، قرارگاه شهید ابراهیم هادی در قالب طرح «لبخند احسان» به 140 نفر از مردم روستای احمدآباد شهرستان مهریز خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه کرد.

سعید  کریمی، فرمانده مرکزی قرارگاه شهید ابراهیم هادی استان یزد، 21 مهرماه در حاشیه این طرح در جمع خبرنگاران گفت: در بیست و دومین مرحله از طرح رایگان خدمات دندانپزشکی، خدمات بهداشت عمومی دهان و دندان، کشیدن، عصب‌کشی، معاینه، ویزیت و سایر خدمات بهداشتی و درمانی به مدت دو روز به ساکنان روستای احمدآباد چهل‌گزی بخش مرکزی شهرستان مهریز ارائه شد.

کریمی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار و 700 نفر در این طرح توسط قرارگاه شهید ابراهیم هادی خدمات رایگان دریافت کردند و هزینه اجرای هر مرحله از این طرح تقریباً 70 میلیون تومان است که از سوی خیران تأمین می‌شود.

وی بیان کرد: این اقدامات در قالب تفاهم‌نامه با قرارگاه شهید ابراهیم هادی و با همکاری دانشکده دندانپزشکی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به صورت هفتگی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha