فراخوان «ایده اعتکاف دانشجویی» در کردستان اعلام شد
کد خبر: 4175019
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

فراخوان «ایده اعتکاف دانشجویی» در کردستان اعلام شد

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان از اعلام فراخوان «ایده اعتکاف دانشجویی» در دانشگاه‌های استان کردستان خبر داد.

علی فرج‌الله، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان

حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرج‌الله، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از اعلام فراخوان «ایده اعتکاف دانشجویی» در دانشگاه‌های استان کردستان خبر داد .گفت: این مسابقه فرهنگی  به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با همکاری ستاد اقامه نماز در دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان و فرهیختگان استان تا 30 آبان‌ماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را به این مسابقه فرهنگی ارسال کنند، افزود: علاقمندان به شرکت در این فراخوان آثار خود را از طریق آیدی ideadaneshjooei@ ارسال کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان به محورهای این فراخوان علمی - فرهنگی اشاره و بیان کرد: رسانه و اعتکاف، برنامه فرهنگی حین اعتکاف، جهاد تبیین و اعتکاف، فضاسازی مسجد برای اعتکاف، تشویق دانشجویان برای شرکت در اعتکاف، بهره‌مندی معنوی از اعتکاف، برنامه‌های دخترانه در اعتکاف، نحوه استقبال از معتکفان، بهره‌مندی از قرآن در اعتکاف و تبلیغ چهره به چهره در اعتکاف از محورهای این فراخوان بوده است.

وی به جوایز این مسابقه علمی – فرهنگی اشاره کرد و یادآور شد: به نفرات برگزیده در کنار اعطای گواهی جوایزی شامل کمک هزینه سفرمشهد، تلفن همراه، ساعت هوشمند، کارت هدیه و ... اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha