ضبط اجرای راه‌یافتگان مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف در یزد
کد خبر: 4174483
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

ضبط اجرای راه‌یافتگان مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف در یزد

اجرای راه‌یافتگان به مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور برگزیدگان مرحله استانی در سالن جلسات امامزاده سید جعفر محمد(ع)‌یزد ضبط شد.

امیرحسین انواری، قاری یزدیبه گزارش ایکنا از یزد، اجرای راه‌یافتگان به مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور برگزیدگان مرحله استانی در یزد ضبط شد.

حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در حاشیه این برنامه به ایکنا گفت: نتایج مرحله استانی چهل‌ و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های مختلف اوایل مهرماه اعلام و چهره راه‌یافتگان به مرحله مقدماتی مرحله کشوری این مسابقات مشخص شد.

وی ادامه داد: مرحله مقدماتی کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم در دو مرحله برنامه‌ریزی شده که در مرحله اول اجرای راه‌یافتگان ضبط و فایل‌های ضبط شده، به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال می‌شود. در ادامه و در مرحله دوم، آثار ضبط شده با حضور داوران ملی و بین‌المللی به صورت متمرکز ارزیابی می‌شود تا افراد راه‌یافته به مرحله نهایی مرحله کشوری مسابقات تعیین شوند.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: از مجموع 700 شرکت‌کننده در رشته‌های مختلف آوایی و معارفی و پس از برگزاری و گزینش در مراحل مختلف، 9 نفر از آقایان و پنج نفر از بانوان به مرحله مقدمانی کشور راه یافتند که اجرای آنها ضبط و برای داوری به تهران ارسال می‌شود.

انتهای پیام
captcha