ظلم‌ستیزی ویژگی بارز یک دانش‌آموز انقلابی است
کد خبر: 4174010
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

ظلم‌ستیزی ویژگی بارز یک دانش‌آموز انقلابی است

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: ظلم‌ستیزی و حمایت از مظلوم ویژ‌گی‌های بارز  یک دانش‌آموز انقلابی محسوب می‌شود.

سردار مجتبی باستان رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشوربه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار مجتبی باستان، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور امروز، 17 مهر در جلسه کمیته‌های پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی در خوی گفت: ظلم‌ستیزی از ویژگی‌های بارز یک دانش‌آموز انقلابی است و براساس سند تحول بنیادین نسل جدید باید با چنین روحیه‌ای پرورش داده شود و لازمه تحقق این اندیشه تثبیت آن در باورهای دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه مدارس باید جهاد تبیین و روشنگری درباره ماهیت آمریکا را در سرفصل فعالیت‌های خود قرار دهند، گفت: در سند تحول بنیادین بر تربیت نسل تمدن‌ساز تأکید شده، همچنین تقویت فرهنگ انتظار و مهدویت از جمله مؤلفه‌های اصلی است که بسیار به آن تأکید شده است.

باستان فضای مجازی را به عنوان یک ابزار و فرصت برشمرد و اظهار کرد: نباید این عرصه مورد غفلت واقع شود و ایجاد موقعیت تربیتی در هر دو فضای واقعی و مجازی ضروری است.

وی با بیان اینکه حوزه بسیح دانش‌آموزی یک تشکل فراسازمانی است که می‌تواند به پرورش سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان به معنای عام کمک کند، ادامه داد: خوشبختانه نسل جدید به معنای واقعی کلمه از روحیه انقلابی برخوردار هستند.

انتهای پیام
captcha