شتاب در اجرای پروژه‌ها و جبران عقب‌ماندگی‌ها، هدف جهاد آب‌رسانی است
کد خبر: 4173682
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
رئیس مرکز جهاد آب‌رسانی وزارت نیرو:

شتاب در اجرای پروژه‌ها و جبران عقب‌ماندگی‌ها، هدف جهاد آب‌رسانی است

میثم جعفرزاده در جریان بازدید از طرح آب‌رسانی به ۵۸ روستای بخش مرکزی چابهار گفت: این پروژه از مهم‌ترین طرح‌های آبرسانی این شهرستان است که تسریع در تکمیل آن در اولویت قرار دارد، شتاب در اجرای پروژه‌های آب‌رسانی و جبران عقب‌ماندگی‌ها، هدف از جهاد آب‌رسانی است.

انتقال آببه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، شامگاه، 15 مهرماه، میثم جعفرزاده، رئیس مرکز جهاد آب‌رسانی وزارت نیرو، به همراه نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان‌وبلوچستان، روند اجرای شبکه آب شرب ۵۸ روستای بخش مرکزی شهرستان چابهار را بررسی و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اجرایی این طرح قرار گرفت.
 
 وی در این بازدید گفت: با بهره‌برداری از پروژه خط انتقال آب «لاتیدان به دمبدف» به ترتیب همه روستاها آب‌دار خواهند شد، این پروژه از مهم‌ترین طرح‌های آبرسانی این شهرستان است که تسریع در تکمیل آن در اولویت قرار دارد.
 
جعفرزاده در ادامه، با بیان اینکه تمام دغدغه وزارت نیرو، دسترسی مناطق محروم به شبکه آب سالم و بهداشتی است، افزود: هدف از طرح جهاد آب‌رسانی شتاب در اجرای پروژه‌های آب‌رسانی و جبران این عقب‌ماندگی‌ها است، وزیر نیرو به صورت ویژه‌ای دغدغه مشکلات آب استان سیستان‌وبلوچستان را دارد، بابت سال‌هایی که طرح‌های آبرسانی به‌دلایل مختلف به ثمر نرسیده، شرمنده مردم هستیم.
 
مشاور وزیر نیرو، ضمن تشکر از پیگیری‌های مستمر و بی‌وقفه نماینده مردم شریف شهرستان چابهار در مجلس شورای اسلامی در بحث آب‌رسانی و رفع مشکلات مردم، گفت: این استان به لحاظ حجم عملیات اجرایی، شاخص آب‌رسانی و تعداد روستاهای مدنظر با اختلاف بالایی نسبت به سایر نقاط کشور در اولویت اجرا قرار دارد.
انتهای پیام
captcha