شهید سلیمانی خط‌شکن گام دوم انقلاب شد
کد خبر: 4173617
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

شهید سلیمانی خط‌شکن گام دوم انقلاب شد

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت شهادت شهید سلیمانی را انفجار نور در منطقه توصیف کرد و گفت: حاج قاسم تحول ایجاد کرد و نخستین پرچمدار و خط‌شکن گام دوم انقلاب شد.

احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولتبه گزارش ایکنا از کرمان، سید احمد عبودتیان، دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، امروز، ۱۵ مهرماه در نخستین گردهمایی نخبگان، فعالان و دستیاران مردمی‌سازی استان کرمان با بیان اینکه دولت حقیقی و پاینده، جریان حلقه‌های میانی هستند، گفت: این جریان پس از سال‌ها مبارزه با بروکراسی و جریان‌های دیوان‌سالار امروز به جایی رسید که دولت از آنها کمک می‌گیرد و مقام معظم رهبری در راستای تسهیل کار آنها امر می‌کند.

وی شهید سلیمانی را نمونه انسان انقلاب اسلامی دانست و با بیان اینکه نتایج یک نظرسنجی حاکی از ابراز علاقه ۹۳ تا ۹۶ درصد مردم به حاج قاسم است، افزود: کرمان باید پایگاه ترویج گفتمان حاج قاسم باشد و حق این مطلب را به جا بیاورد زیرا او عِدل انقلاب اسلامی بود.

عبودتیان شهادت شهید سلیمانی را انفجار نور در منطقه توصیف کرد و ادامه داد: حاج قاسم تحول ایجاد کرد و نخستین پرچمدار و خط‌شکن گام دوم انقلاب شد و دوباره به ما اعتماد به نفس داد که مردم هستند. اینکه مقام معظم رهبری از تشییع حاج قاسم می‌گویند یعنی مردم هستند و خانواده شهدای تشییع با افتخار سر بلند می‌کنند که فدایی فدایی‌شدن هستند و بازخوانی این اتفاق مهم است.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت در پایان با اشاره به گروه‌های مردمی، گفت: بر اساس یک نظرسنجی که در سال ۹۹ انجام شده ۶۰ درصد مردم حاضر به ۵ ساعت کار داوطلبانه و خودجوش بودند اما از این آمار ۸۰ درصد معتقد بودند الان نمی‌توانند این کار را انجام دهند زیرا کسی نیست آنها را هدایت کند که این به معنای نبود حلقه میانی است لذا دولت باید به همه گروه‌های مردمی احترام بگذارد و کار باید به مردم واگذار شود و حلقه‌های میانی را نیز نسبت به کارهای اساسی مشخص کنند.

انتهای پیام
captcha