شهروند قانون‌مدار نماد انضباط اجتماعی در جامعه است
کد خبر: 4173486
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

شهروند قانون‌مدار نماد انضباط اجتماعی در جامعه است

استاندار سمنان با بیان اینکه شهروند قانون‌مدار نماد انضباط اجتماعی در جامعه و پشتیبان پلیس در خدمتگزاری است، گفت: مردم قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس و دیگر نیروهای مسلح در برقراری امنیت هستند.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، امروز، 15 مهر به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، در آیین صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه خدمتگزاری به نحو مطلوب در گروه قانون‌مداری شهروندان و توفیق پلیس در خدمتگزاری نیز نتیجه قانون‌مداری شهروندان است، گفت: شهروند قانون مدار نماد انضباط اجتماعی در جامعه و پشتیبان پلیس در خدمتگزاری است.

وی ادامه داد: مردم قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس و دیگر نیروهای مسلح در برقراری امنیت هستند و به خوبی می‌دانند امنیت امروز مرهون تلاش‌ها و از جان گذشتگی‌های این افراد است.

هاشمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع وطن  اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا از تلاشگران عرصه نظم و امنیت قدردانی شود؛ چرا که این نیروها در تمام صحنه‌ها و حوادث اجتماعی و امنیتی حضور به موقع و مستمر دارند.

جلیل موقوفه‌ئی، فرمانده انتظامی استان، نیز گفت: امنیت کشور در جهان مرهون شجاعت، رشادت و جانفشانی‌های نیروی‌های مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

به گفته وی؛ از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه ۵۴ پلیس در راه تامین امنیت نظام جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند که بر این اساس خط قرمز پلیس امنیت جامعه است و برای تامین امنیت جامعه تا پای جان ایستاده‌ است.

موقوفه‌ئی با بیان اینکه پلیس با تمام توان برای تامین امنیت جامعه پای کار است اظهار کرد: نماینده ولی فقیه در استان سمنان محور وحدت و استاندار محور هم‌افزایی بین بخش‌های مختلف است که در این راستا  وحدت و هم‌افزایی، در استان سمنان در سالگرد اغتشاشات هیچ‌گونه هنجارشکنی رخ نداد.

وی با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی کشف مواد مخدر در نیمه اول سال ١۴٠٢، گفت: ۲ تن و ۱۵۰ کیلوگرم انواع مخدر با تلاش پلیس استان در این مدت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ۳۱ باند قاچاق مواد مخدر نیمه اول امسال توسط پلیس استان سمنان متلاشی شد که این شاخص در مقایسه با سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافت اظهار کرد: پرونده‌های ورودی پلیس فتا استان در نیمه نخست امسال ٣١ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش یافت که ۹۲ درصد پرونده‌ها در این حوزه کشف و منجر به نتیجه شد.

انتهای پیام
captcha