برگزاری جشنواره «رنگ و قصه» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4173432
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

برگزاری جشنواره «رنگ و قصه» در کهگیلویه‌وبویراحمد

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری جشنواره بزرگ رنگ و قصه در استان به مناسبت هفته کودک و نوجوان طی ۳۰ مهرماه خبر داد.

کودکان در جشنواره نقاشی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی‌نیا، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 14 مهرماه در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، از برگزاری جشنواره بزرگ رنگ و قصه در استان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد.

وی افزود: جشنواره نقاشی و قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان سنین ۷ تا ۱۸ سال به مناسبت هفته کودک و نوجوان برگزار می‌‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد موضوعات جشنواره را داستان‌هایی از قرآن، طبیعت، نامداران میهن(دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان وطن) و داستان‌هایی از شاهنامه است که پس از دریافت آثار و داوری آنها به ۴۰ برگزیده لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیم می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: متقاضیان در بخش نقاشی تصویر اثر و در بخش قصه‌گویی فیلم اثر خود را با حداکثر زمان ۷ دقیقه و حجم ۵۰ مگابایت تا ۳۰ مهرماه که آخرین مهلت ارسال اثر است، به شماره ۰۹۹۰۹۶۸۱۴۹۶ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به اداره‌کل تبلیغات استان و اداره تبلیغات شهرستان‌ها و همچنین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha