تقدیر از برگزیدگان چهل‌ویکمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در کاشان
کد خبر: 4173223
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

تقدیر از برگزیدگان چهل‌ویکمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در کاشان

طی مراسمی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از برگزیدگان چهل‌ویکمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان این شهرستان تقدیر شد.

آیین تجلیل از برگزیدگان چهل‌ویکمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در شهرستان کاشانآیین تجلیل از برگزیدگان چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان شهرستان کاشان به همت مرکز دارالقرآن آموزش و پرورش این شهرستان، روز گذشته، ۱۲ مهرماه در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد. 

محمدرضا تصویری، مدیر مرکز دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان کاشان در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان اظهار کرد: مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در دی و بهمن ۱۴۰۱ ویژه متوسطه اول و دوم و در اردیبهشت‌ماه ١۴۰٢ برای مقطع ابتدایی برگزار شد. 

وی ادامه داد: این مسابقات در مقطع متوسطه در ١۵ رشته شامل تلاوت، ترتیل، حفظ جزء ٣۰، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، اذان، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر، احکام، مداحی، گفتمان مهدویت و انشای نماز و همچنین در مقطع ابتدایی در پنج رشته شامل حفظ، تلاوت، مداحی، دعاخوانی و اذان اجرا شد. 

مدیر مرکز دارالقرآن آموزش و پرورش کاشان با بیان اینکه در مرحله شهرستانی مسابقات ۳۳۲ نفر حائز رتبه شدند، تصریح کرد: در مرحله آموزشگاهی ١١ هزار نفر و در مرحله شهرستانی نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ نفر با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد، ۴۰ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند. از میان این ۴۰ نفر، پنج دانش‌آموز به مرحله کشوری راه یافتند که در نهایت سه نفر از آنها موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شدند.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور با افتخارآفرینی و درخشش دانش‌آموزان کاشانی همراه بود، گفت: عالیه غنچه و مبینا افضلی از دبیرستان فرزانگان به کسب رتبه دوم رشته نهج‌البلاغه و رتبه سوم رشته صحیفه سجادیه و محسن یاسمی‌راد در رشته تفسیر قرآن از دبیرستان امام خامنه‌ای به کسب رتبه اول نائل شدند. 

یادآور می‌شود، آیین تجلیل از برگزیدگان چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان شهرستان کاشان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی و کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مجموعه مدیریت آموزش و پرورش کاشان و دادستان منطقه آران‌و‌بیدگل برگزار شد.

زهراسادات محمدی

انتهای پیام
captcha