دستاوردهای وقف در یزد به نمایش گذاشته شد
کد خبر: 4173055
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

دستاوردهای وقف در یزد به نمایش گذاشته شد

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از برپایی نمایشگاه دستاوردهای وقف در قالب 10 غرفه در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع)‌یزد خبر داد.

مجید کرمی، معاون اداره کل اوقاف و امورخیریه یزدحجت‌الاسلام مجید کرمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای وقف به مناسبت هفته وقف گفت: دستاوردهای وقف در قالب نمایشگاهی در 10 غرفه به نمایش گذاشته شده که برای بازدید عموم در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع)‌یزد دایر است.

وی؛ مشاوره وقف، همه واقف باشیم، شمیم خدمت، آموزش مداحی، قصه‌گویی، سفال‌سازی، نقاشی، وقف و سلامت را از جمله غرفه‌های این نمایشگاه برشمرد و افزود: این نمایشگاه تا 16 مهرماه میزبان علاقه‌مندان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه 20 مبلغ بومی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان، پاسخگوی سؤالات مردم خواهند بود، بیان کرد: به مناسبت هفته وقف برنامه‌های متعددی در حال برگزاری است که می‌توان به زیارت قبور شهدای گمنام و شهید آیت‌الله صدوقی، دیدار با مسئولان استان و ائمه جمعه، همایش یاوران وقف، غبارروبی امامزاده جعفر(ع)‌، افتتاحیه و کلنگ‌زنی تعدادی از پروژه‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha