تدوین برنامه‌های فرهنگی با محوریت حجاب و عفاف در اردبیل
کد خبر: 4172948
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

تدوین برنامه‌های فرهنگی با محوریت حجاب و عفاف در اردبیل

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل از تدوین برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی حوزه حجاب و عفاف خبر داد و گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدباقر غلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدباقر غلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل، 11 مهرماه به بازخورد برپایی نمایشگاه «مهر و ماه» با محوریت حجاب و عفاف در اردبیل اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی به عنوان اصل مهم فرهنگی می‌تواند توانمندی جوانان استان اردبیل در میادین مختلف از جمله حوزه فرهنگی دینی را نمایان کرده و در مقابل ضعف‌ها و کمبودها را نیز مشخص می‌کند.

وی افزود: برای برپایی نمایشگاه در سال‌های آتی باید برنامه‌ریزی‌های مدون برپایه نیازمندی‌های احصا شده و نیز تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف، برنامه پربار و محتوا محور در قالب نمایشگاه‌های فرهنگی اجرا کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل بر استمرار رویداد های فرهنگی در طول سال تاکید کرد و افزود: در نظر داریم نمایشگاه مستقل برای اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل با موضوعات مختلف فرهنگی اعم از حجاب و عفاف و آسیب‌های اجتماعی و نیز خانواده و سبک زندگی دینی در طول سال برگزار کنیم.

غلامی به فعالیت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در نمایشگاه «مهر و ماه» اشاره کرد و افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با سه غرفه اعم از «کافه گفتگو»، «حس خوب» و «آتلیه عکس حجاب» در نمایشگاه «مهر و ماه» حضور یافته و به ارائه فعالیت‌های فرهنگی، پاسخگویی به شبهات و سوالات مراجعین و تبیین فلسفه حجاب در ادیان مختلف در قالب پوسترهای مختلف پرداخت.

وی به برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل در حوزه حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: تشکیل کارگروه حجاب و عفاف و تعامل و همکاری با بنیاد ملی نوجوان، برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و ارائه مشاوره توسط اساتید مجرب حوزه و دانشگاه از مهم‌ترین برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل در حوزه حجاب و عفاف است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل از تدوین برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی با همکاری گروه‌های جهادی و فعالان رسانه و فضای مجازی در حوزه حجاب و عفاف خبر داد و گفت: عفاف و حجاب نماد دینی ارزشی و ملی فرهنگ ایرانی و یک نماد انقلابی‌گری است، بنابراین دشمنان ارزش‌های الهی و دینی و انقلاب به لحاظ جایگاه بسیار مهم عفاف و حجاب سعی دارند به عناوین مختلف این نماد را کمرنگ یا از بین ببرند و این اقتدار را بشکند، غفلت و کوتاهی به ویژه مومنین و متدینین و جوانان اعم از برادران و خواهران مورد قبول نیست.

انتهای پیام
captcha