وارونه جلوه دادن حقایق از ترفندهای دشمنان در فضای مجازی است
کد خبر: 4172767
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲

وارونه جلوه دادن حقایق از ترفندهای دشمنان در فضای مجازی است

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دشمنان به دنبال وارونه جلوه دادن حق از باطل است، گفت: امروزه باید جوانان ما به سلاح ایمان و عقیده مجهز بوده و با تأسی از ولایت فقیه و شناخت فضای مجازی حق را از باطل تشخیص بدهند و این نیاز به برنامه‌ریزی مدون دارد

سردار حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، سرتیپ دوم پاسدار سید موسی حسینی، جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان که امروز، ۱۰ مهرماه در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) گرگان برگزار شد، گفت: تلاشگران و فعالان عرصه مجازی مجاهدان فی سبیل الله در عرصه فضای مجازی هستند که تمام تلاش خود را برای شکست دشمنان به منصه ظهور رساندند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان تقابل دشمنان به ویژه آمریکا و صهیونیسم با انقلاب اسلامی یک تقابل بنیادین دانست و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان شرق و غرب به ویژه آمریکا منافع خود را در ایران از دست دادند لذا تقابل ایران و آمریکا تقابل حق و باطل بوده و هیچگاه حق و باطل در کنار هم جمع نمی‌شود.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: دشمنان ما در این چهل و پنج سال تاکنون تمام حربه‌های مقابله با ایران را اعم از جنگ و تحریم و … در پیش گرفتند و در همه موارد شکست خوردند لذا تنها حربه دشمنان به راه انداختن جنگ شناختی و ترکیبی بوده که باید در این مرحله مجهز باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال وارونه جلوه دادن حق از باطل است، گفت: امروزه باید جوانان ما به سلاح ایمان و عقیده مجهز باشند و با تأسی از ولایت فقیه و شناخت فضای مجازی حق را از باطل تشخیص بدهند و این نیاز به برنامه‌ریزی مدون دارد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه باید از وجود جوانان در عرصه‌های مختلف برهنگی و اجتماعی و .. استفاده کنیم، گفت: جوانان ما دارای استعدادهای فراوانی هستند که مسئولین باید به این جوانان بها داده و از فکر و اندیشه و ایده‌های آنها نهایت استفاده کنند.

سردار حسینی در پایان گفت: اگر در دفاع مقدس تاریخ ساز شدیم و حماسه آفریدیم به دلیل باور و اعتماد به جوان های با اخلاص بود لذا اگر امروز میخواهیم در فضای مجازی موفق باشیم باید به جوانان اعتماد کنیم و به استعداد آنها باور داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha