پیام تسلیت آیت‌الله مبلغی در پی شهادت «سعید پناهی‎فرد»
کد خبر: 4172255
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

پیام تسلیت آیت‌الله مبلغی در پی شهادت «سعید پناهی‎فرد»

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت مدافع امنیت وطن «سعید پناهی‌فرد» پیام تسلیتی صادر کرد.

آیت‌الله احمد مبلغی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبریبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله احمد مبلغی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته، هشتم مهرماه در پی شهادت مدافع امنیت وطن «سعید پناهی‌فرد» پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

«عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

شهادت اقبال بلندی است که تنها شامل شایستگانی چون او می‌شود و خوشا به حال آنانی که عطای دیبای فاخر دنیا را به ردای باقی آخرت بخشیده و در جوار معشوق به رستگاری نائل می‌شوند.

امنیت ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی‌ادعایی‌ است که در اقصی نقاط کشور از امنیت و کیان ایران اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

اینجانب عروج سبک‌بالانه شهید مدافع نظم و امنیت، سرهنگ «سعید پناهی‌فرد» به جوار قدسی حضرت حق را به پیشگاه مقدس حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده محترم آن شهید عزیز، و بستگان داغدار و مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان کوهدشت تسلیت عرض می‌کنم و صبر و پاداش الهی را برای آنان و علو درجات برای این شهید عزیز را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم، بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع از امنیت ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.»

یادآور می‌شود، شهید سرهنگ دوم «سعید پناهی‌فرد» متولد کوهدشت و فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس بود که پنج‌شنبه، ششم مهرماه در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha