نهضت مدرسه‌سازی در آذربایجان غربی آغاز می‌شود
کد خبر: 4172221
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

نهضت مدرسه‌سازی در آذربایجان غربی آغاز می‌شود

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به جذب کمک‌های ملی و نهادهای حاکمیتی برای رونق مدرسه‌سازی در آذربایجان غربی گفت: با آغاز نهضت مدرسه‌سازی به دنبال جبران عقب‌افتادگی‌ها و بهبود سرانه‌های آموزشی استان بوده و نیازمند حمایت قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) از این نهضت هستیم.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی در جلسه محرومیت‌زدایی استان اظهار کرد: با تعامل و هم‌افزایی بین دولت سیزدهم و نهادهای انقلابی و حاکمیتی، در مسیر محرومیت‌زدایی از چهره استان گام برمی‌داریم.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع)، افزود: رویکرد نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی، برقراری عدالت و توزیع متوازن امکانات در سطح کشور است.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌ها جهت تسریع روند توسعه استان خاطرنشان کرد: نهضت‌های آب‌رسانی، مدرسه‌سازی و ساخت مسکن در آذربایجان غربی آغاز شده و نیازمند حمایت نهادهای حاکمیتی در این مسیر هستیم.

وی در ادامه به شروع نهضت آب‌رسانی در سطح استان اشاره کرده و افزود: از اولویت‌های آذربایجان غربی، تامین آب شرب سالم و بهداشتی در روستاها و مناطق محروم و کم‌برخوردار در قالب نهضت آب‌رسانی است.

معتمدیان همچنین با اشاره به جذب کمک‌های ملی و نهادهای حاکمیتی برای رونق مدرسه‌سازی در آذربایجان غربی، اضافه کرد: با آغاز نهضت مدرسه‌سازی به دنبال جبران عقب‌افتادگی‌ها و بهبود سرانه‌های آموزشی استان بوده و نیازمند حمایت قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) از این نهضت هستیم.

وی در ادامه با تاکید بر اولویت‌بندی و زمان‌بندی برنامه‌ها جهت تسریع روند اجرای پروژه‌های عمرانی، افزود: در حوزه مسکن، تامین زمین مورد نیاز براساس تکالیف دولتی در سطح استان انجام شده و در این زمینه نیز آماده همکاری با قرارگاه و نهادهای حاکمیتی برای رونق ساخت و ساز هستیم.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اولویت‌های توسعه شهرستان‌ها شناسایی و مصوب شده است، یادآور شد: با اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی، شاهد بهبود شاخص‌های توسعه در سطح شهرستان های آذربایجان غربی هستیم.

معتمدیان در پایان با تشکر از اهتمام نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه سپاه در مدیریت زلزله شهرستان خوی، اظهار کرد: قرارگاه حمزه در کنار حفظ امنیت، نقش موثری در محرومیت‌زدایی داشته و امروز امنیت پایدار در آذربایجان غربی، موجب بهبود بسیاری از شاخص‌ها شده است.

 

انتهای پیام
captcha