آغاز به‌کار پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج در گلستان
کد خبر: 4172110
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

آغاز به‌کار پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج در گلستان

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان‌ اینکه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال با رمز «یا رسول‌الله» در گلستان آغاز شد، گفت: در این رویداد می‌توانیم به شناسایی استعدادها و همچنین فراهم‌سازی بستری برای تولید محتوای فاخر پرداخته و شما به عنوان افسران این عرصه می‌توانید در فضای مجازی تولیدگر باشید.

مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سید علی مهاجر، معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در آیین افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان که امروز، 8 مهرماه در حسینیه عاشقان ثاراالله(ع) برگزار شد، گفت: امروز تهاجم دشمن در عرصه‌های مختلف است، متأسفانه سختی اینجا است که تهاجم دشمن ترکیبی است و ما هم در مقابل باید حرکتمان حرکت ترکیبی بوده از همه جهت باید تلاش کنیم براساس ظرفیت و استعداد خود در یک یا چند عرصه فعالیت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه هدف دشمن ناامیدی و جدایی مردم از نظام است و روش دشمن شبهه افکنی و لجن‌پراکنی است، گفت: ما می‌توانیم به وسیله جهادتبیین با دشمن مقابله کنیم و راهبرد ما در جهادتبیین باید امیدافزایی و امیدآفرینی باشد.

مهاجر تصریح کرد: وقتی سخت‌افزار را شناختید باید در نرم‌افزار جهادتبیین به تولید محتوا بپردازید؛ ما در بخش نرم‌افزار باید روش‌ها، تکنیک‌ها و ابزارهای تولید محتوا را بشناسیم و در تولید محتوا باید تقویت شویم، به طوری‌که محتوا باید جریان‌ساز باشد و اصول تولید محتواهای جریان‌ساز را باید بدانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: دشمن در فضای رسانه و جنگ ارتباطی به‌دنبال تغییر فضای فکری است آنها می‌خواهند جای شهید و جلاد را تغییر دهند که ما باید در این حوزه نقش‌آفرین باشیم.

وی گفت: این رویداد می‌تواند کمک بزرگی به موفقیت در عرصه فضای مجازی باشد و اگر می‌خواهیم در این فضا مقابله با دشمن داشته باشیم باید بتوانیم از ظرفیت نیروهای انقلابی به‌درستی استفاده کنیم.

مهاجر از آغاز پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال با رمز یا «رسول‌الله» در گلستان خبر داد و اظهار کرد: در این رویداد می‌توانیم به شناسایی استعدادها و همچنین فراهم‌سازی بستری برای تولید محتوای فاخر پرداخته و شما به عنوان افسران این عرصه می‌توانید در فضای مجازی تولیدگر باشید.

انتهای پیام
captcha