محفل انس با قرآن در حرم قاسم بن علی‌النقی(ع) آران و بیدگل برگزار شد
کد خبر: 4172034
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

محفل انس با قرآن در حرم قاسم بن علی‌النقی(ع) آران و بیدگل برگزار شد

محفل شهدایی انس با قرآن کریم به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در حرم مطهر باب‌المراد حضرت قاسم بن امام علی‌النقی(ع) شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم نیروهای مسلح در آران و بیدگلبه گزارش ایکنا از اصفهان، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، محفل معنوی و شهدایی انس با قرآن به همت گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا شهرستان آران و بیدگل با حضور امیر سرتیپ غلامحسین دربندی، روز گذشته، هفتم مهرماه در حرم مطهر باب‌المراد حضرت قاسم بن امام علی‌النقی(ع) آران و بیدگل برگزار شد.

این مراسم با تلاوت کلام‌الله مجید با نوای ستوان دوم حمیدرضا جمشیدزاده، قاری ممتاز نیروی زمینی ارتش و اجرای سرود از سوی نوجوانان شهرستان آران و بیدگل در محضر چهره‌های قرآنی و قاریان برتر کشوری و استانی آغاز شد.

همچنین تلاوت زیبا و دلنشین قاری برتر کشوری و استانی، سروان مجید ملک‌پور در حرم مطهر باب‌المراد طنین‌انداز شد و حال و هوای خاصی به این محفل معنوی بخشید.

در ادامه مراسم، نوجوانان حافظ ۱۰ جزء قرآن کریم، محمدطاها و محمدطاهر ایجادی از فرزندان پرسنل گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا به اجرای برنامه حفظ پرداختند.

در بخش بعدی محفل انس با قرآن کریم، سرهنگ حیدرعلی معظمی گودرزی، فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا ضمن گرامیداشت هفته مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، به بیان رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن دوران پرداخت.

در بخش پایانی مراسم نیز امیر سرتیپ غلامحسین دربندی، از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، خاطرات شیرین با همرزم خود، سپهبد شهید صیاد شیرازی و خاطراتی را از دوران اسارت برای حاضران و مهمانان بیان کرد.

یادآور می‌شود، گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش مستقر در آران و بیدگل در حوزه قرآنی از بین ۱۰۶ یگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، رتبه نخست را در اختیار دارد.

زهراسادات محمدی

انتهای پیام
captcha