فتح قله پیشرفت با امیدآفرینی در بین جوانان میسر است
کد خبر: 4171875
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

فتح قله پیشرفت با امیدآفرینی در بین جوانان میسر است

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری درخصوص نزدیک شدن به قله در مسیر پیشرفت و آبادنی کشور گفت: فتح قله پیشرفت با امیدآفرینی در بین جوانان میسر است.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل، ششم مهرماه در «اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی» که در محل شهیدگاه اردبیل برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برترین اندیشه اسلامی در جهان است که با مجاهدت جوانان مؤمن و متعهد در دوران انقلاب و دفاع مقدس محقق شد.

وی انقلاب اسلامی را نقطه تجلی و تکامل اندیشه توحیدی مطرح کرد و افزود: تحقق پیشرفت در مسیر انقلاب اسلامی با عمل به فرامین رهبر در گام دوم انقلاب میسر است چرا که این بیانیه به عنوان صحیفه انقلاب به قلم مقام معظم رهبری نوشته شده و چراغ راهی معتبر و امیدبخش و عصاره اندیشه امامین انقلاب و برگفته از ایثار شهدا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از توحید اسلام ناب و اهل‌بیت(ع) است و این دین‌باوری در کشور ایران به تعبیر مقام معظم رهبری مدیون مفاخر و حماسه‌سازان استان اردبیل است که باید دانش‌آموزان با این مفاخر ارزشمند آشنا شوند.

جعفرزاده تأکید کرد: اگر ملت ولایت مدار ایران اسلامی در مقابل دشمن ایستادگی کرده این ایستادگی مدیون شهر حسینی اردبیل است و این افتخار امروز به نام اردبیل ثبت شده است.

وی به تلاش دشمن در پوشاندن حقایق اسلام و انقلاب در جهان اشاره کرد و گفت: دشمن با شعار زن، زندگی، آزادی می‌خواهد پیام مکتب بانوان شهیدپرور ایران اسلامی به گوش جهانیان نرسد، اما به برکت خون شهدا این توطئه پوچ دشمن نقش بر آب شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به دستاورد‌های انقلاب افزود: آزاداندیشی، ارتقای اخلاق و کرامت انسانی، اخلاق‌مداری، علم، عقلانیت و خردورزی، عدالت، تلاش و مجاهدت بی‌پایان در نیل به اهداف و آزمان‌های بلند انقلاب اسلامی و امیدافزایی و معنویت‌گرایی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است.

جعفرزاده گفت: دشمن امروز ایمان، باور و عمل صالح مردم را نشانه گرفته، اما از نرم‌افزار بزرگی بنام عاشورا و عاشورائیان غافل است که چراغ راه حرکت امت اسلامی و حضور در عرصه مختلف با الگوگیری از مکتب شهدا محقق شده است.

انتهای پیام
captcha