فرهنگ دینی و تکیه جوانان بر باورها، قدرت اصلی کشور است
کد خبر: 4171833
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

فرهنگ دینی و تکیه جوانان بر باورها، قدرت اصلی کشور است

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه هدایت برنامه‌های فرهنگی باید به سمت مدارس باشد، گفت: فرهنگ دینی و اسلامی و تکیه جوانان ما بر این باورها و آرمان‌های مذهبی، قدرت اصلی و مهم کشور است.

حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان، شامگاه، 6 مهرماه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: مدارس یکی از ارکان مبارزه با جنگ نرم دشمنان است زیرا دانش‌آموزان در زمره اهداف مهم آنها قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در این جنگ نرم جوانان و نوجوانان با حکمرانی مجازی دشمن مورد هدف قرار گرفته‌اند، افزود: اثرات مخرب حکمرانی مجازی دشمنان در مدارس به‌ویژه بعد از دوران کرونا دیده می‌شود.

فرمانده سپاه استان سمنان، آموزش و پرورش را ظرفیت خوبی برای ترویج فرهنگ دینی و مقابله با جنگ نرم برشمرد و گفت: یکی از رسالت‌های بسیج دانش‌آموزی اتخاذ راهبردهای تبیینی است.

وی با تأکید بر اینکه هدایت برنامه‌های فرهنگی باید به سمت مدارس باشد، افزود: فرهنگ دینی و اسلامی و تکیه جوانان ما بر این باورها و آرمان‌های مذهبی، قدرت اصلی و مهم کشور است.

به گفته دامغانی، در شرایط امروزی تربیت سخت‌ترین کار ممکن است و خط مقدم این درگیری مجموعه آموزش‌وپرورش است و اگر در این مجموعه خوب یا بد عمل شود نتیجه‌اش در همه حوزه‌ها در کشور مشاهده خواهد شد.

خبرنگار- سید محمد علی شاهمیری

انتهای پیام
captcha