۳۰ آبان؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره تولیدات فضای مجازی آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 4171803
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲

۳۰ آبان؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره تولیدات فضای مجازی آذربایجان‌شرقی

دبیر جشنواره تولیدات فضای مجازی کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ آبان‌ماه سالجاری است.

نریمان زاده، دبیر جشنواره فضای مجازی شهدای آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، فرزاد نریمان‌زاده، دبیر جشنواره تولیدات فضای مجازی کنگره ۱۰ هزار شهید استان، روز گذشته، ششم مهرماه، در آیین آغاز به کار این جشنواره در تبریز، اظهار کرد: جشنواره تولیدات فضای مجازی یکی از برنامه‌های مهم کنگره ده هزار شهید استان است که با همت و برنامه‌ریزی مناسب سپاه عاشورا، توانستیم در این مدت کوتاه هم‌زمان با برگزاری کنگره این جشنواره را هم برپا کنیم تا به زمان دیگری موکول نشود. 

وی اظهار کرد: وقتی اثری با نام شهدا، شهادت و ایثار مزین می‌شود یا کاری به نام آن‌ها انجام می‌گیرد، شهدا در این راه کمک‌ حال ما هستند.

نریمان‌زاده گفت: تلاش می‌شود با برگزاری سالانه جشنواره تولیدات فضای مجازی در تبریز، این جشنواره به برندی تبدیل و در سطح استان شناخته شود.

وی افزود: این جشنواره در ۱۰ بخش پوستر، عکس حرفه‌ای و موبایلی، چند رسانه‌ای شامل فیلم، کلیپ، موشن گرافی، پویانمایی، اینفوگرافی و پادکست، نرم افزار موبایلی، تولیدات متنی ویژه فضای مجازی شامل استوری، کپشن، توئیت و پوست که منحصر به فرد بوده و صاحب اثر مشخص است، برگزار می‌شود.

نریمان‌زاده اظهار کرد: موضوعات جشنواره تولیدات فضای مجازی آذربایجان‌شرقی در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت، خانواده شهدا، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت و سلامت است.

دبیر جشنواره تولیدات فضای مجازی کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی، گفت: هر شخص می‌تواند در هر بخش سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و به نفرات برتر هر بخش به ترتیب ۷۰، ۵۰ و ۳۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر اعطا می شود.

انتهای پیام
captcha