حفظ انقلاب؛ زمینه‌ساز حفظ اسلام ناب محمدی
کد خبر: 4171288
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

حفظ انقلاب؛ زمینه‌ساز حفظ اسلام ناب محمدی

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان حفظ انقلاب را زمینه‌ساز حفظ اسلام ناب محمدی دانست و بیان کرد: امروز ایران اسلامی به یک الگو برای سایر کشورهای جهان تبدیل شده است و ایران اسلامی را پرچمدار اسلام ناب محمدی می‌دانند.

امان‌الله گشتاسپی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار امان‌الله گشتاسپی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز، چهارم مهر در یادواره شهدای زنان کردستان و اجتماع بزرگ زنان و دختران جهاد و مقاومت با اشاره به جایگاه مادران و پدران شهدا گفت: امروز با سرکشی از مادران شهدا می بینیم که تنها خواسته آنان تداوم راه و مسیر شهداست.

وی با اشاره به اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به نظام مقدس ما ضربه وارد کند، افزود: در سایه رهبری داهیانه انقلاب و همدلی و وحدت مردم همیشه در صحنه کشور ایران اسلامی تمام توطئه‌های دشمنان نقش برآب شده و می‌شود و توطئه‌های دشمنان هیچگاه راه به جایی نبرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان حفظ انقلاب را زمینه‌ساز حفظ اسلام ناب محمدی دانست و بیان کرد: امروز ایران اسلامی به یک الگو برای سایر کشوهای جهان تبدیل شده است و ایران اسلامی را پرچمدار اسلام ناب محمدی می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه جامعه زنان در اقتدار و پیروزی انقلاب اسلامی نقش اصلی داشته‌اند، بیان کرد: براین اساس بوده که امروز دشمن در تهاجم فرهنگی خود علیه نظام و کشور، بخش جامعه زنان را مورد هجمه قرار داده است.

سردار گشتاسپی ادامه داد: امروز ایران اسلامی در اوج عظمت و اقتدار قرار گرفته و لذا دشمن در تلاش است در مباحث فرهنگی از جمله حجاب و عفاف، جامعه زنان  و ... کشور را مورد هجمه قرار دهد.

وی در ادامه گفت: در اتفاقات سال گذشته دشمن در تلاش بود که چهره دیگری از کردستان نشان دهد و چهره نادرستی به مردم سایر نقاط کشور معرفی کند اما همراهی و وحدت‌آفرینی مردم کردستان در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن مانع از رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شد.

گشتاسبی افزود: حرکت جهادگونه فرزندان انقلاب در پیروزی و تداوم انقلاب نشأت گرفته از حضور مؤثر بانوان به ویژه بانوان شهیده ایران زمین بوده است.

وی افزود: هر روز صبح دشمن به فکر توطئه و نقشه جدیدی علیه نظام است لذا مسئولان و هر فرد در هر جایگاه و مسئولیتی باید با جدیت، اقتدار و صلابت کارهای خود را پیگیر کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: امروز در جای جای ایران اسلامی برای ثبات، استقلال، آزادی، صلابت و اقتدار نظام شهدای زیادی جان خود را نثار کردند که باید قدردان آنان بود و برای حفظ این ارزش‌های باید تلاش کرد و بهترین نقش را در این عرصه زنان و مادران برعهده دارند.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم فرهنگی از کتاب «دایکه‌کان ایستاده‌اند»، رونمایی شد و از خانواده شهدای دوران دفاع مقدس استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha