بیعت نیروهای مسلح با امام زمان(عج) کاری ارزشمند و بی‌نظیر است
کد خبر: 4171203
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸

بیعت نیروهای مسلح با امام زمان(عج) کاری ارزشمند و بی‌نظیر است

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: برگزاری چنین مراسم بیعتی در طول تاریخ شیعه سابقه ندارد و ما از نیروهای مسلح کشور به خاطر حضور در مسجد مقدس جمکران و ترتیب دادن این آیین باشکوه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی جمکران، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان در مراسم باشکوه عهد سربازی در روز نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در مسجد مقدس جمکران گفت: برگزاری چنین مراسم بیعتی در طول تاریخ شیعه سابقه ندارد و ما از نیرو‌های مسلح کشور به خاطر حضور در مسجد مقدس جمکران و ترتیب دادن این آیین باشکوه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این دنیایی که جهان کفر تمام تلاش خود را برای از بین بردن جلوه‌های حق به کار برده‌ است، برگزاری آیینی تحت عنوان بیعت با امام زمان(عج) با این همه شکوه، کاری ارزشمند و شایان تقدیر است؛ از خداوند متعال می‌خواهیم توفیق بیعت مستحکم و پایدار با امام زمان (عج) را به ما عنایت فرمایید.

یادآور می‌شود، در این آیین نیرو‌های مسلح حاضر در مسجد مقدس جمکران به نمایندگی از همه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به صورت جمعی عهدنامه بیعت با امام زمان(عج) را قرائت و با ایشان تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام
captcha