اختصاص 300 میلیارد ریال بودجه برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی
کد خبر: 4171152
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۵

اختصاص 300 میلیارد ریال بودجه برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز یکی از اقدامات این کمیته را اختصاص 300 میلیارد ریال بودجه برای 101 پروژه محرومیت‌زدایی در سطح این کلان‌شهر برشمرد.

سیده مریم حسینی، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیده‌مریم حسینی، رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز شامگاه دوشنبه، 3 مهرماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با بیان اینکه از بهمن‌ماه ۱۴۰۰ فعالیت کمیته محرومیت‌زدایی را شروع کردیم، گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید به جد پیگیری شود، رفع فقر و غبار محرومیت‌ از چهره شهر و نیازمندان است.

وی، برخی از اقدامات کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز را برشمرد و افزود: پیگیری اتمام درمانگاه‌های ناتمام، تأمین مسکن برای افراد بی‌بضاعت، راه‌اندازی مجتمع شوق زندگی، بازدید مستمر از پروژه‌های محرومیت‌زدایی، اختصاص 300 میلیارد ریال بودجه برای 101 پروژه محرومیت‌زدایی در سطح شهر شیراز از جمله این اقدامات هستند.

وی با بیان اینکه بحرانی در خصوص شیوع بیماری سالک در برخی از مناطق محروم شیراز داشتیم که در این زمینه دستگاه‌های مختلفی پای کار آمده‌اند و اقدامات ریشه‌کن شدن این بیماری در شیراز ادامه خواهد داشت، گفت: برای اینکه بتوانیم به اهداف والای انقلاب اسلامی یعنی رفع محرومیت از نیازمندان برسیم، باید به اقتصاد پایدار شهری دست یابیم تا بتوانیم اشتغالزایی برای اقشار مختلف مردم به خصوص نیازمندان داشته باشیم.

یادآور می‌شود، نشست خبری سردار فرمانده سپاه فجر و شهردار  و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص گام نهایی عملیات مرمت 1000 باب منزل محرومین با مشارکت قرارگاه امنیتی و اجتماعی حضرت احمدبن موسی(ع) و شهرداری شیراز شامگاه دوشنبه، 3 مهرماه به میزبانی سپاه فجر در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام
captcha