درخشش بانوان سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد در مسابقات قرآن
کد خبر: 4170814
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

درخشش بانوان سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد در مسابقات قرآن

کارشناس فرهنگی بانوان شاغل در سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: بانوان شاغل سپاه فتح استان در چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح کشور در دو بخش حفظ ۱۵ جزء و قرائت ترتیل مقام نخست را کسب کردند.

آئین تجلیل از بانوان شاغل سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد در دانشگاه افسری تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) تهران

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان، شهین دلداده‌نسب، کارشناس فرهنگی بانوان شاغل در سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، یکم مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های کارکنان نیروهای مسلح و همچنین چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان شاغل در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ۶ طیف جداگانه به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ۲۷ تا ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ در دانشگاه افسری تربیت پلیس امام حسن مجتبی(ع) تهران برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات بیش از ۸۰۰ نفر از نخبگان و ممتازین قرآنی نیروهای مسلح در بخش خانواده‌ها و بانوان شاغل حضور داشته‌اند و مسابقات در ۱۱ رشته حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، ۱۵ جز، ۱۰ جز، ۵ جز ۳ جز همچنین قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، و درک مفاهیم سطح ۱ و ۲ برگزار شد.

کارشناس فرهنگی بانوان شاغل در سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: در این دوره از مسابقات سیده‌صدیقه دیورخش در بخش حفظ ۱۵ جزء قرآن کریم و نرگس گلستانی در رشته قرائت ترتیل مقام اول را کسب کردند.

دلداده‌نسب همچنین در خصوص داوری مسابقات، گفت: بیش از ۳۰ نفر از داوران و اساتید بین‌المللی قرآن کریم کشورمان این دوره از مسابقات را داوری کردند.

انتهای پیام
captcha