خانواده در کنار مدرسه بازوی توانمند در تربیت صحیح نسل جوان است
کد خبر: 4170767
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
استاندار گلستان؛

خانواده در کنار مدرسه بازوی توانمند در تربیت صحیح نسل جوان است

زنگانه گفت: خانواده به عنوان اصلی‌ترین باز تولید کننده سبک زندگی، مهمترین هدف دشمن در جنگ ترکیبی بوده لذا نقش به‌سزایی در رشد و تربیتِ صحیح نسل‌های جوان جامعه با کمک مدرسه دارد.

زنگانه استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان، امروز، یکم مهر، در نخستین روز آغاز سال تحصیلی با حضور در شهرستان آق‌قلا ضمن به صدا در آوردن زنگ هنرستان دخترانه امام صادق(ع)، گفت: خانواده به عنوان اصلی‌ترین باز تولید کننده سبک زندگی، مهمترین هدف دشمن در جنگ ترکیبی بوده لذا نقش به‌سزایی در رشد و تربیتِ صحیح نسل‌های جوان جامعه با کمک مدرسه دارد.

استاندار گلستان با تأکید بر وحدت و همدلی به عنوان رمز موفقیت، اظهار کرد: افزایش اتحاد و همدلی در تمام مراحل زندگی و داشتن چشم انداز با افق روشن و برنامه‌ریزی درست برای رشد و تقویت جامعه امری ضروری بوده و این امر در پیشرفت و ارتقاء جامعه مؤثر است.

زنگانه با تأکید بر «شعار گلستان، سرزمین هوشمند»، ادامه داد: با هزینه حدود 800 میلیارد تومان در راستای اجرای کامل دولت الکترونیک و تسهیل امور مردم در حوزه فناوری اطلاعات تمام شهرهای استان به شبکه فیبر نوری متصل شده‌اند.

وی با اشاره به انتصاب 20 درصد مدیران استان از بانوان در 23 ماه گذشته، بیان کرد: به نتیجه رساندن پروژه‌های پتروشیمی گلستان و طرح گردشگری آشوراده با استفاده از برنامه ریزی درست و مشارکت جوانان نخبه در انجام امور باعث پیشرفت استان خواهد شد.

استاندار گلستان با اشاره به سند چشم‌انداز تحول، گفت: از ابتدای دولت تا سال 1404 میزان 112 هزار میلیارد تومان برای توسعه استان گلستان هدفگذاری شده بود که اکنون تنها از هفته دولت تا سفر هیئت دولت به استان 110 هزار میلیارد تومان اعتبار پروژه‌هایی بوده که افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha