آمادگی پلیس کردستان برای برقراری نظم و امنیت همزمان با بازگشایی مدارس
کد خبر: 4170743
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

آمادگی پلیس کردستان برای برقراری نظم و امنیت همزمان با بازگشایی مدارس

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان از آمادگی کامل پلیس برای برقراری نظم و امنیت همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

آمادگی پلیس برای بازگشایی مدارس

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی کردستان، سرهنگ علی مجیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: طرح ویژه مدارس توسط پلیس، در شهرهای استان همزمان با بازگشایی مدارس جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش والدین و دانش‌آموزان برگزار شد.

وی افزود: پلیس در راستای اجرای وظایف قانونی خود مأموریت دارد در کنار اقدامات تخصصی و آگاه‌سازی، هشدارهای پلیسی را به آحاد مختلف جامعه ارائه کند تا از این طریق، آسیب‌های احتمالی به هموطنان کاهش یابد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان تأکید کرد: اگر وسیله نقلیه‌ای در مسیر تردد دانش‌آموزان ایجاد مزاحمت کند، مردم شماره پلاک آن را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرهنگ مجیدی بر لزوم هوشیاری دانش‌آموزان و عدم ارتباط با افراد ناشناس در مسیر مدرسه تأکید و به والدین توصیه کرد فرزندان خود را در سرویس‌های مجاز و مورد تأیید مدارس ثبت‌نام کرده و به آنان آموزش دهند که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از ناوگان حمل و نقل رسمی و خودروهای مجاز (تاکسی و...) استفاده کنند.

وی در پایان یادآور شد: نظارت والدین بر روابط اجتماعی دانش‌آموزان و توصیه آنان نسبت به آسیب‌های اجتماعی مانند مواد مخدر ضروری است.

انتهای پیام
captcha