مدارس ما نیازمند معلمان دشمن‌شناس و راه‌شناس است
کد خبر: 4170476
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

مدارس ما نیازمند معلمان دشمن‌شناس و راه‌شناس است

امام‌جمعه شهرکرد با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: نسل نوجوان و جوان نیازمند هدایت، معلمان متعهد، انسان‌ساز، دشمن‌شناش و راه‌شناس هستند، مدارس ما باید در راه انقلاب کوشا باشند که قطعا هستند اما این مهم باید فراگیر باشد تا نسل جوان فریب دشمن را نخورند و آموزش و پرورش در این راه رسالت بسیار سنگینی دارد.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان امروز، ۳۱ شهریورماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه بیش از ۳٠ سال از دفاع مقدس می‌گذرد و روز به روز ایستادگی و مقاومت ملت ایران بیشتر می‌شود، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس برای آیندگان پیام ایستادگی دارد و کاملا مشهود است که روحیه انقلابی با وجود مشکلات در نسل جوان زنده است. 

نکونام با اشاره به اینکه مسئولان باید تمام تلاش و کوشش خود را در راستای حل مشکلات معیشت مردم به کارگیرند، گفت: مردم باید این نگرانی‌ها ودغدغه‌ها را نداشته باشند و با شوق و ذوق بیشتری پای انقلاب بایستند که البته ایستاده‌اند و در بدترین شرایط دست از انقلاب نخواهند کشید چون پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) هستند.  

امام‌جمعه شهرکرد گفت: مسئولان باید با نوآوری و خلاقیت برای حل مشکلات راهکارهایی مناسب ارائه دهند و امکانات را در جهت رفاه مردم به کار ببنند تا مشکلات اقتصادی مردم حل شود. 

نکونام با بیان اینکه دفاع مقدس یک دنیا درس، عبرت و یک مجموعه بزرگ سازنده است، تصریح کرد: باید که ابعاد دفاع مقدس در زوایای مختلف تبیین شود و نباید بگذاریم تحریف شود. 

وی ادامه داد: تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی در نتیجه ایمان، تقوا و اعتقاد ملت ایران به دست آمده است و با توسلاتی که به خداوند متعال  داشتیم پیروز میدان شدیم. 

نکونام در ادامه تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس انواع هنرها به میدان آمد، تدارکات را به خوبی تهیه کردند و همه اینها در سایه تعهد به انقلاب شکل گرفت.

نکونام با اشاره به سخن شهید سلیمانی که «مراقب باشید بد عاقبت نشوید بد عاقبتی عقب ماندن از غافله انقلاب است»، افزود: انقلاب زنده و پویا و دشمنان رو به افول هستند که در سفر رییس محترم جمهور به سازمان ملل که جهان شنونده و متوجه سخنان آن بودند، قرآن را به جهانیان معرفی و عنوان کرد که شیطنت‌های شما بر ما اثر نخواهد کرد. 

وی در ادامه با اشاره به آغاز تحصیلی، بیان کرد: آغاز سال تحصیلی یادآور یک رسالت مهم است و نسل نوجوان و جوان نیازمند هدایت، معلمان متعهد، انسان‌ساز، دشمن‌شناش و راه‌شناس هستند، مدارس ما باید در راه انقلاب کوشا باشند که قطعا هستند اما این مهم باید فراگیر باشد تا نسل جوان فریب دشمن را نخورند و آموزش و پرورش در این راه رسالت بسیار سنگینی دارد. 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال وبختیاری به مناسبت‌های شهادت امام حسن عسکری(ع) در هشت ربیع‌الاول و بزرگداشت شهدای منا و نیز آغاز امامت امام معصوم(ع) اشاره و تأکید کرد: امام حسن عسکری فرمودند همانا عزیزی که بعد از من قیام خواهد کرد و سنت انبیاء را دارد عمر طولانی و غیبت مفصل خواهد داشت تا جایی که شک و تردید حاصل می‌شود مگر آنکه ایمان واقعی داشته باشد. 

انتهای پیام
captcha