دشمنان به دنبال تحریف تاریخ ایران هستند
کد خبر: 4170466
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

دشمنان به دنبال تحریف تاریخ ایران هستند

سردار احمد شفائی با بیان اینکه دفاع مقدس یک پدیده نادر و بی‌نظیر در تاریخ ایران اسلامی است، گفت: دشمنان ما امروز به دنبال تحریف تاریخ هستند تا با ایجاد شبهه و خدشه به فرهنگ دفاع مقدس، این فرهنگ عظیم را به حاشیه برده تا به فراموشی سپرده شود.

سردار شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان، صبح امروز، ۳۱ شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان در زاهدان اظهار کرد: دشمنان ما امروز به دنبال تحریف تاریخ هستند تا با ایجاد شبهه و خدشه به فرهنگ دفاع مقدس، این فرهنگ عظیم را به حاشیه برده تا به فراموشی سپرده شود. ما امروز در اینجا جمع شده‌ایم تا اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به رخ دشمنان بکشانیم، آمده‌ایم تا به همگان بگوییم در میدان ایستاده‌ایم.
 
وی افزود: دفاع مقدس یک فرهنگ است؛ فرهنگی که مظهر معنویت و دین‌داری، مظهر آرمان‌‌خواهی، مظهر ایثار و از خودگذشتگی، مظهر مقاومت و شجاعت، مظهر تدبیر و مدیریت و مظهر توکل به قدرت لایزال الهی است. دفاع مقدس اثبات کرد که می‌شود با تکیه بر قدرت الهی از همه گذرگاه‌های دشوار عبور کرد و می‌شود در مقابل دشمن ایستاد و آنان را وادار به عقب‌نشینی کرد.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: دفاع مقدس یک پدیده نادر و بی‌نظیر در تاریخ ایران اسلامی است، فرهنگ مقدس دفاع، فعل «ما می‌توانیم» را در اذهان مردم و مسئولان ما نهادینه کرد، فرهنگی که به همگان ثابت کرد راه درست مقاومت است. در آن زمان دشمنان قسم‌خورده ما آمده بودند تا بمانند و کشور را تجزیه کنند، آن‌ها آمدند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند تا به همه جهان ثابت کنند کسی که در مقابل نظام زر و زور آن زمان بایستد، محکوم به شکست است.
 
شفائی گفت: ایران اسلامی توانست با اتکا به این فرهنگ مقدس در مقابل دشمن بایستد و آنان را شکست دهد، ما وظیفه داریم این فرهنگ عظیم را به نسل‌های آینده منتقل کنیم، ما می‌دانیم که با همین فرهنگ مقدس می‌شود در ادامه مسیر نیز موفق شویم.
انتهای پیام
captcha