نیروهای مسلح در هر بحرانی همراه مردم هستند
کد خبر: 4170417
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیروهای مسلح در هر بحرانی همراه مردم هستند

سرتیپ نوذر نعمتی گفت: نیروهای مسلح همواره در هر بحرانی در کنار مردم هستند؛ در حال حاضر هر چیزی که برای دفاع از کشور لازم است را خودمان تولید می‌کنیم و به هیچ بیگانه‌ای نیازمند نیستیم.

سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتشبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، امروز، ۳۱ شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح نظامی در مشهد، با بیان اینکه تا پیش از سال ۵۷ استکبار جهانی هرگز فکر نمی‌کرد در این منطقه چنین انقلاب بزرگی شکل بگیرد، اظهار کرد: در آن زمان دشمن فکر می‌کرد نیروهای مسلح ایران از پیروزی انقلاب اسلامی جلوگیری می‌کنند، اما بدنه نیروهای مسلح آن زمان برای پیروزی این انقلاب کمک کردند. 

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی و تلاش‌های نیروهای مسلح برای مبارزه با این توطئه‌ها افزود: نهایتا در ۳۱ شهریور ۵۹ تمام استکبار به کشور ما حمله کرد. به علاوه در آن زمان گروه‌های مختلف تجزیه‌طلب نیز به اقدامات تروریستی خود در خاک کشور ادامه می‌دادند. 

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: در تمام تاریخ پس از جنگ جهانی دوم، دوران جنگ تحمیلی تنها موردی است که در آن تمامی استکبار شرق و غرب عالم در یک جبهه قرار گرفتند. با این وجود، ما روز آغاز جنگ تحمیلی را گرامی می‌داریم، زیرا دشمن نتوانست به هیچ کدام از اهداف اعلامی خود در این روز دست یابد. 

نعمتی تصریح کرد: پس از پیروزی ایران در دفاع مقدس نیز نیروهای مسلح ما در دوران سازندگی دوشادوش دولت کار کردند. نیروهای مسلح «ما می‌توانیم» را به «ما توانستیم» تبدیل کردند. زمانی استکبار جهانی تجهیزات نظامی ما را آهن‌پاره می‌خواند، اما امروز از پهپادها، موشک‌ها و ناوهای ما وحشت دارد. 

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح همواره در هر بحرانی در کنار مردم هستند، ادامه داد: در حال حاضر هر چیزی که برای دفاع از کشور لازم است را خودمان تولید می‌کنیم و به هیچ بیگانه‌ای نیازمند نیستیم. این از دستاوردهای دفاع مقدس است. 

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در تمام این سال‌ها اگر دشمن یک روز نیروهای مسلح ما را ناتوان می‌دید، به ما حمله می‌کرد. اگر قدرت بازدارندگی ما نبود، دشمن این طور مفتضحانه از منطقه خارج نمی‌شد. ما به هیچ عنوان خسته نیستیم و تحت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب حتما به قله‌های پیروزی خواهیم رسید.

انتهای پیام
captcha