انتقاد نمایندگان مجلس فارس از اعتبارات درمانی
کد خبر: 4170131
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

انتقاد نمایندگان مجلس فارس از اعتبارات درمانی

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار اندک به بخش بهداشت و درمان فارس در سفر آتی هیئت دولت انتقاد کرد و گفت: اگر این ارقام مصوب شود، اعتراض شدید نمایندگان فارس را به همراه خواهد داشت.

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز، 29 شهریورماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به اطلاعات واصله اگر ارقام فعلی برای بهداشت و درمان فارس در سفر هیئت دولت مصوب شود، اعتراض نمایندگان فارس را به همراه خواهد داشت، افزود: سال‌هاست که فارس بار سنگین بهداشت و درمان جنوب کشور و حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس را به دوش می کشد اما  متاسفانه نگاه دولت در تخصیص اعتبارات مناسب نیست.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما به ظاهر قطب درمانیم و هزار تا القاب و عناوین داریم اما در تخصیص اعتبار هیچ و این دو با هم سازگاری ندارد.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع دولت به فارس افزود: متأسفانه این بار هم بنا بر اخبار واصله، اعداد و ارقام پیش بینی شده در سفر دوم هیات دولت، شایسته فارس نیست و ظاهراً حوزه درمان در اولویت قرار نگرفته است.

عزیزی تأکید کرد: اگر این ارقام مصوب شود، اعتراض شدید نمایندگان فارس را به همراه خواهد داشت چراکه ما نمی‌توانیم به اندازه چند استان خدمات ارائه دهیم اما موقع تخصیص اعتبار جزو استان‌های آخر باشیم.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به نهضت ساخت بیمارستان‌های بزرگ در شیراز نیز گفت: تکمیل و تجهیز این بیمارستان ها نیازمند نگاه هوشمندانه وزارت بهداشت است و انتظار ما این است که دولت با توجه به اینکه شیراز قطب پزشکی منطقه می باشد، توجهی عادلانه به این موضوع داشته باشد.

انتهای پیام
captcha