۲۰ هزار کلاس‌اولی ورود خود به عرصه دانش را جشن گرفتند
کد خبر: 4170012
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
در چهارمحال‌وبختیاری

۲۰ هزار کلاس‌اولی ورود خود به عرصه دانش را جشن گرفتند

«جشن شکوفه‌ها» امروز همزمان با سراسر کشور در یک‌هزار و ۶۱ مدرسه ابتدایی چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد و ۲۰ هزار کلاس‌اولی ورود خود به عرصه علم و دانش را جشن گرفتند.

جشن شکوفه ها

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، «جشن شکوفه‌ها» امروز، 29 شهریورماه همزمان با سراسر کشور در یک‌هزار و 61 مدرسه ابتدایی چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد و 20 هزار کلاس‌اولی ورود خود به عرصه علم و دانش را جشن گرفتند.

افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان در برنامه «جشن شکوفه‌ها» در دبستان بهار آزادی  شهرکرد که همزمان با سراسر استان برگزار شد با اشاره به اینکه بعد از چند ماه برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی امروز شاهد بازگشایی مدارس با جشن شکوفه‌ها هستیم، اظهار کرد: امروز 20 هزار دانش‌آموز کلاس اولی در یک‌هزار و 61 مدرسه ابتدایی به اتفاق اولیای خود به مدارس آمده‌ و جشن می‌گیرند.

وی با ذکر اینکه بیش از 135 آموزشگاه در سطح استان کمتر از 10 دانش‌آموز دارد، ادامه داد: هیچ نقطه‌ای در استان نیست که پرچم سه رنگ نظام مقدس اسلامی برافراشته نباشد و معلمان پرتلاش ما حاضر نباشند.

امیریان تصریح کرد: همه برنامه‌ریزی‌ها برای تأمین معلم انجام گرفته و از روش‌هایی همچون جذب نیروهای حق‌التدریس و نیز به کارگیری بازنشستگان، کمبود معلمان جبران شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در روز شنبه یکم مهرماه آیین بازگشایی رسمی مدارس با شعار «مدرسه قوی، ایران قوی» در مدارس سطح استان برگزار می‌شود، افزود: تأکید می‌شود که آغاز به کار مدارس و شروع سال تحصیلی از روز یکم مهرماه خواهد بود و دانش‌آموزان در این روز در مدارس حضور می‌یابند.

امیریان در پایان گفت: امسال بیش از 194 هزار دانش‌آموز سال تحصیلی را آغاز می‌کنند که از این تعداد، 20 هزار نفر دانش‌آموزان کلاس‌اولی هستند.

انتهای پیام
captcha