همایش «رهروان شهادت» در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4169971
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

همایش «رهروان شهادت» در سمنان برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان از برگزاری همایش «رهروان شهادت» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در هفته دفاع مقدس در استان سمنان خبر داد.

منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، منصور شوقانی، جانشین فرمانده سپاه استان سمنان، عصر روز گذشته، 28 شهریور در جمع خبرنگاران از برگزاری ۴۳ برنامه محوری همزمان با هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: تقدیر از پیشکسوتان حوزه دفاع مقدس و مقاومت از مهمترین برنامه‌هاست.

وی از برگزاری همایش جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز به صورت سراسری همزمان با دیگر نقاط کشور در  سمنان خبر داد و گفت: در این همایش از پیشکسوتان دفاع مقدس و جهاد و خانواده آنها تقدیر خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه در مجموع طی ایام هفته دفاع مقدس سه هزار برنامه جانبی در هشت شهرستان استان برگزار می‌شود اظهار کرد: اجتماع جوانان نقش‌آفرین در گام دوم انقلاب اسلامی از جمله دیگر برنامه‌های محوری این ایام خواهد بود.

شوقانی با بیان اینکه همایش رهروان شهادت با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است یادآور شد: گروه‌های جهادی و جهادگران فعالان عرصه رسانه و فرهنگی مدافعان سلامت خادمان شهدا و جهادگران عرصه تبیین از جمله حاضران در این همایش بزرگ خواهند بود.

به گفته شوقانی تهیه بسته‌های نوشت افزار و لوازم‌التحریر ویژه دانش‌آموز نقاط محروم و برگزاری نشست‌های تبیینی و بصیرتی با حضور جوانان از دیگر برنامه‌های محوری در استان به شمار می‌آید.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه برنامه نمادین زنگ مقاومت در مدارس استان نواخته خواهد شد افزود: حضور راویان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در مدارس و کاروان نمادین اعزام رزمندگان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.

انتهای پیام
captcha