تحصیل ۳۲۸ هزار دانش‌آموز در مدارس همدان
کد خبر: 4169727
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

تحصیل ۳۲۸ هزار دانش‌آموز در مدارس همدان

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: همزمان با آغاز سال‌تحصیلی جدید ۳۲۸ هزار دانش‌آموز در سراسر استان در ۲ هزار و ۶۰۰ مدرسه به تحصیل خواهند پرداخت.

دانش آموزبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، رضا زارعی، سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان، در همایش مدیران مدارس سراسر کشور که به‌صورت وبیناری در خانه معلمان و با حضور جمعی از مسئولان و مدیران منتخب استان برگزار شد، اظهار کرد: ۴۱ طرح آموزشی در قالب ۲۳۶ کلاس درس احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی با بیان اینکه بقیه اعتبار ۴۱ طرح آموزشی توسط سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس تأمین شده است، افزود: این تعداد مدرسه و کلاس درس در زیربنای ۲۸ هزار متر مربع با ۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال ساخته شد.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان همچنین در حاشیه این نشست یادآور شد: همزمان با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی در ۲۸ شهریور جشن نمونه «یک روز با هنرستان من» را در هنرستان شهید باهنر و در ۲۹ شهریور نیز جشن شکوفه‌ها در دبستان ملک محمدی ناحیه یک برگزار می‌شود.

وی درباره زمان و محل برگزاری جشن بازگشایی مدارس استان همدان گفت: جشن بازگشایی مدارس نیز در هنرستان رازی برگزار خواهد شد. آموزش و پرورش استان همدان در ابتدای سال تحصیلی آمادگی کامل را برای استقبال از ۳۲۸ هزار دانش آموز در سراسر استان دارد که در ۲ هزار و ۶۰۰ مدرسه به تحصیل خواهند پرداخت.

زارعی گفت: با شروع سال تحصیلی جدید، ۱۵ هزار معلم در استان همدان وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان را برعهده خواهند گرفت. امسال با توجه به توجه وزیر آموزش و پرورش به مدارس دولتی، بازگشایی مدارس به طور حتم در مدارس دولتی و کم برخوردار و در حاشیه شهرها، برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha